Note fondée sur 939 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
85 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

avis

Publié le 9 févr. 2020 sur Hotels
il etait annoncer dejeuner continental pas de cafe
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 févr. 2020 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Eric, Thank you for sharing some thoughts about your recent visit. We understand that our breakfast service didn't fully meet your expectations. The property is currently undergoing a major renovation, and we apologize for the inconvenience this caused. We will look into your comments regarding this matter as we work to further enhance our guests' experience. Our team is working hard on updates to the property, and please consider coming to see us again in the future to witness our various improvements.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Repos après une longue route.

Publié le 6 mai 2019 sur Hotels
Ce n'était que pour la nuit car nous reprenions la route le lendemain matin. Très bien reposés.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 mai 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Yves, Thank you for choosing Daytona Beach Shores Hotel during your stopover. We are glad to have had the opportunity to provide you with the rest that you need. Safe travels, and come back soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 févr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 févr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 févr. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
4 sur 5
par un voyageur

Lits confortables

Publié le 8 janv. 2019 sur Hotels
Nous avons eu une grosse pluie en arrivant et il y avait de l'eau devant les ascenseurs! Personne n'est venu ramasser cette eau! Un ascenseur sur 2 qui ne fonctionne pas du tout...Bâtisse qui date mais qui réponds bien au besoin de notre famille. Nous n'avons pas essayé la piscine, elle n'était pas chauffée. Déjeuner le matin très bien. Vue sur l'océan quand même bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Isabelle, We're so glad that we had the opportunity to host you during your stay in Daytona Beach. Please accept our sincere apologies for the state of the hotel upon your arrival. For the comfort and safety of our guests, we have shared your comments with our staff to ensure that any messes like what you described are cleaned up as quickly as possible. In the future, please do not hesitate to tell our front desk team about this so that they can ensure the hallways are clean and clear. We have big plans to upgrade the property this coming year and would love the opportunity to show you these improvements. Maybe during your next stay, you and your family can take a dip in our beautiful pool! We hope to see you again and wish you happy and safe travels.
1 sur 5
par un voyageur

N allez pas là !

Publié le 31 déc. 2018 sur Hotels
Ils disent que la piscine est chauffée sur le site internet et pas du tout ! Glacial. Veut nous rembourser 5$/jour pour inconvénient ! Wow. C’est sale dans les chambres. Le déjeuner est très moyen. Tout est froid. Une journée sur deux ils mets deux machines à gaufre. Pourquoi pas deux machines à tout les jours ? La seule chose qui est mangeable !!!! La file est longue .... Bref je ne retournerai jamais à cet endroit. C’est plate la vue est magnifique. Quelque changement suffirait pour que ça sois bien mais sont trop cheap!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 janv. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Marie-Josee, We appreciate you taking the time to share your experience with us. It's nice to know you enjoyed our lovely views. However, we offer our heartfelt apology for other aspects of your stay that failed to meet your expectations. Although we're glad an attempt was made to resolve your situation, we regret that it wasn't entirely successful. Our maintenance team will also check the temperature of our pool. We agree that improvements are in order and are excited to begin renovations soon. Our team looks forward to revealing the finished product to our guests. Thank you for reaching out to us and we hope you'll consider visiting us again when work is complete.
2 sur 5
par un voyageur

Pour une nuit

Publié le 30 oct. 2018 sur Hotels
Hotel dégradé salle de restauration sale chambre côté rue très bruyante
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2018 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing a review of your stay. We were saddened to hear that our facilities didn't fully meet your expectations. Our team has been informed of your concerns about an odor, and we'll be sure to consider your comments regarding the decor as we continually improve upon our guests' accommodations. Hopefully, you will enjoy your next visit even more, and we look forward to hosting you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

super endroit

Publié le 12 sept. 2018 sur Hotels
super Hôtel , proche des resto et magasins , la plage magnifique et endroit très agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2018 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Many thanks for your lovely review of Daytona Beach Shores Hotel! Our location is one of the many reasons guests choose to book their vacation with us, as we put them right on our picturesque beach and within minutes from some of the restaurants, shopping, and entertainment that our area has to offer. It thrills us that you had such a fabulous time, and do make us your first stop when you return to Daytona Beach!
5 sur 5
par un voyageur

Super endroit pour les vacances

Publié le 28 août 2018 sur Hotels
Super endroit et accessible pour la plage et promenade. Hôtel génial mis a part le déjeuner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2018 par General Manager, Gestion de l’hôtel
We were happy to provide you the perfect place to stay during your vacation! It's great to hear that our location was ideal for your plans and that your overall stay was enjoyable. However, we're sorry for any disappointment with the breakfast selection and we'd be grateful for any suggestions you have for improving it. Should your adventures bring you back to the area, please come see us again at Daytona Beach Shores Hotel.