Note fondée sur 225 évaluations de clients

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4,0 sur 5
78 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
A good stay. Bed was comfy. nice helpful staff. There was a couple of maybe grease stains on our sheets. But overall decent.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juin 2024 sur Expedia
After a 6 hour road trip with our two cousin 12-year old grandsons, we arrived at the DeSmet motel. We were upgraded to a room with two beds and TVs separated by lavatory and twin sinks. Perfect!! The following morning, the complimentary hot buffet fortified us for a day’s exhibition of frontier skills at Laura Ingalls Wilder’s homestead and museum.
3 sur 5
par un voyageur

Good Enough

Publié le 2 juin 2024 sur Hotels
The hotel worked for a single night stay on our way through. The mattress was not comfortable. Air conditioning needed a tune-up. We decided against swimming based on the appearance of the bottom of the pool and hot tub. There was no one at the desk when we arrived nor when it was time to check out. Continental breakfast was enough to grab a bite until we found something for an early lunch.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 juin 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 mai 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Bob, Gestion de l’hôtel
dear Linda,thanks for staying with us.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2024 sur Hotels
The room was fine. The lobby and common spaces were dirty and hot. The service was poor. The breakfast was horrible! Hard bagels, broken waffle maker, spoiled yogurt, hard boiled eggs were raw. There was no one around to help with breakfast service.
1 sur 5
par un voyageur

Bliv væk

Publié le 19 mai 2024 sur Hotels
Værtspar med begrænsede engelsk kundskaber, meget ringe forståelse for service midsat hvad vi ellers oplever i USA. Morgenmad under al kritik - tørre mandariner, tørt brød, frossen yougurt, intet kogt vand til at lave te og de enkelte dele var spredt ud over lokalet uden nogen form for logik. Så slet ikke værten den ene morgen. Som mulig kompensation for den alternative morgenmad, kom bedstefaderen, der intet engelsk forstod, og uddelte indisk sød slik, med sine egne fingre! Bruseren var i stykker. Gode senge og tv'et virkede.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Bob, Gestion de l’hôtel
dear Laura,thanks for staying with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Bob, Gestion de l’hôtel
dear Steven,thanks for staying with us.