Note fondée sur 537 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Doylestown
Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Where do I start about two dozen dead crickets all over the floor in my room, a nasty cockroach in the stairwell… Broken down air conditioning units, and spare parts laying around the property in the parking lot. Air conditioner was leaking a lot of water into my room. They advertise a free breakfast, but will make food one time and not have enough for everybody there not to mention the food was terrible. They let other customers walk around in their nasty bare feet. The water in my bathroom smelled funny. I can go on and on about this place… I will never be back.
par un voyageur de Houston
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Nice surprise for the price! We were just passing through and were only going to be in the room for 10-11 hours so we didn’t want to spend much. Lovely!!
Thank you for such a wonderful retreat!
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
TV cable lacked channels also bathroom ventilation not working
par un voyageur de Richmond
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Nice place and clean with beautiful staff
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Very clean! Welcoming staff!
TV was not working so good.
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
refrigerator didn't work, tv didn'twork
changed rooms and didn't have a couch.
i won't be staying at La Quinta again
par un voyageur
Publié le 16 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 16 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 10 juill. 2024 sur Hotels