Note fondée sur 36 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
75 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2024 sur Expedia
Sterling mussorie was excellent in all aspects except location, which is little far away from Mall road
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Sterling Mussoorie, Gestion de l’hôtel
Dear Vijay,Thank you for sharing your feedback! We're delighted to hear that you had an excellent experience at Sterling Mussoorie. We appreciate your input regarding the location being a bit far from Mall Road. We will definitely take this into consideration for future improvements. We hope to welcome you back again soon!Sincerely,The Sterling Holidays Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mars 2024 sur Hotels
Good stay, but please note the property is under renovation and as of March the floor/reception level had no rooms so if you are traveling with any elderly of someone who can not take stairs, please check in advance.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mars 2024 par Sterling Mussoorie, Gestion de l’hôtel
Dear Biren,Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your kind words and your valuable information about the ongoing renovation. We will make sure to inform future guests about the availability of rooms on different levels. Your input helps us improve our services for all our guests.Sincerely,The Sterling Holidays Team
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2023 par Sterling Mussoorie, Gestion de l’hôtel
Dear GauravWe apologize for falling short of your expectations and for any inconvenience you experienced. Your feedback is essential, and we take it seriously. We would appreciate the opportunity to learn more about your concerns. Please contact our customer support team to discuss your specific issues in detail. We're committed to making improvements based on your valuable input.Warm regards,The Sterling Holidays Team
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 juin 2022 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 juin 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 févr. 2021 sur Hotels
Overall stay was good, property location is good. However, they do not serve alcohol. Also, at check-in, we were told that for our booked room category (suit with mountain view) we will have to take about 150 stairs, which is almost egual to 9 floors, so we had to compromise on view /location of room, which probably was a lower category room. Further, while using lift I lost my way and they do not have sufficient direction board to help customers find way!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 mars 2020 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur de Mumbai

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 août 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de Buffalo, NY

Publié le 23 mars 2019 sur Expedia
The views are wonderful and the food is good. However, beware that the rooms are quite different than what is shown on Expedia’s website- dingy interiors, marks on the walls, mold in the bathrooms, etc.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 févr. 2019 sur Expedia