Note fondée sur 69 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Bon rapport qualité prix !
Publié le 17 mars 2024 sur HotelsPersonnel accueillant, choix de petit déjeuner, literie confortable.
La laverie était malheureusement hors service.
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Margarita H., Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your 10/10 rating!! It was our pleasure to host your stay!! We hope to see you again soon!!
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Margarita H., Gestion de l’hôtel
Muchisimas gracias!! Por su revista de 10/10!! No dio mucho gusto poder hospedarte ) Esperamos verte de nuevo muy pronto.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Not what they sale in the internet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Margarita H., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations and that you felt there was a discrepancy between what you saw online and what you encountered during your stay. We take such concerns very seriously and strive to provide accurate and up-to-date information about our amenities and services. Thank you again for bringing this to our attention. We hope to have the chance to better serve you in the future.
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
El hotel no tiene una construcción adecuada. Es insoportable escuchar los ruidos de las habitaciones de alado y arriba si estás en planta baja. Pedí mi reembolso por la pésima noche donde mi familia y yo no pudimos descansar de un viaje largo, si embargo me rembolsaron una cantidad ridícula.
Y si uno deja la habitación la cobran de cualquier forma.
Cambien sus políticas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Margarita H., Gestion de l’hôtel
Lamentamos mucho escuchar acerca de su experiencia en nuestro hotel y agradecemos que haya tomado el tiempo para compartir su opinión. Nos disculpamos sinceramente por los inconvenientes que enfrentó con el ruido y la falta de descanso. Entendemos lo importante que es tener una buena noche de sueño, especialmente después de un viaje largo. Queremos que sepa que estamos comprometidos a ofrecer una experiencia de calidad a todos nuestros huéspedes y su feedback es invaluable para nosotros. Agradecemos su comprensión y esperamos tener la oportunidad de servirle mejor en el futuro.
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Margarita H., Gestion de l’hôtel
It gives us great pleasure to see you've given us a 5/5 rating!! We're so glad you enjoyed your stay and look forward to having you again!!
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Margarita H., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a review, we’re thrilled to hear that you enjoyed your stay with us!! It’s always wonderful to receive such positive feedback. We hope that the next time you visit, we can provide you with a stay that exceeds your expectations.
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Sucks
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Margarita H., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide your feedback. I’m deeply sorry to learn that your recent stay with us was disappointing. It’s clear from your comments that we fell short in several areas. If you’re open to it, I would be grateful for the opportunity to discuss your experience in more detail and explore how we might make things right.
par un voyageur
Home away from home.
Publié le 29 juill. 2024 sur HotelsI love how in the King Suite the bed is comfortable and i can close thendoor to the living room area so sunlight doesnt wake me up or lights at night dont keep me awake. I could live at this hotel. The refrigerator has a separate freezer too so foods or ice packs actually freeze.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Margarita H., Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you enjoyed the comfort of our King Suite and the privacy the door provides. It’s great to know that the refrigerator with a separate freezer met your needs as well. Your satisfaction is our top priority, and we're delighted to hear you felt so at home here. We look forward to welcoming you back for another stay!
par un voyageur de La Grulla
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Margarita H., Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your 5/5 review!! We greatly appreciate the score, and can't wait to host you again here at Baymont!!