Note fondée sur 20 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,2 Propreté de la chambre
2,5 Confort de la chambre
1,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 30 mars 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 6 juin 2022 sur Expedia
Hitel said they didnt have my reservation butbmy card was charged for it ao i had to go to a new hotel to book and lose my noney
par un voyageur
Worst experience of my life.
Publié le 2 mai 2022 sur HotelsIt was horrible. We booked it on hotels.com. Got to site and they said it wasn’t open to public and it was wrapped in yellow crime tape everywhere. Then asked for refund cause we weren’t even allowed to stay there after paying and still haven’t received a refund yet. And it’s been two days later.
par un voyageur
Publié le 19 janv. 2022 sur Expedia
When I arrived, they tell me no more rooms available and I asked for my refund and they told me that I need to ask Expedia for it. I am still waiting for the refund. I called the hotel severals times but nobody answer.
par un voyageur
Publié le 3 déc. 2021 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 24 août 2021 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 août 2021 sur Expedia
par un voyageur
Good for short stay.
Publié le 16 août 2021 sur HotelsThe place was economical and that is what we needed as we were going to stay for a few hours. The place needs updating.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2021 par Ashleigh, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We will be renovating the hotel in the next 3 months. Hope to see you back again!
par un voyageur
Publié le 16 août 2021 sur Expedia
It’s an older hotel. Good location. Needs updating
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2021 par Ashleigh, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We will be remodeling the hotel in the next few months so I hope you come back and visit soon!
par un voyageur
Publié le 10 août 2021 sur Expedia
Staff was nice but the room was horribly dirty. The restroom and toilet looked like it had not been cleaned in months!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2021 par Ashleigh, Gestion de l’hôtel
Thank you for your response. We do apologize we will look into this matter immediately. We will be remodeling and hope you will give a second chance in the future. Thank you