Note fondée sur 665 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
87 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mai 2022 sur Expedia
Bon hôtel avec chambre spacieuse et bonne literie. Petit déjeuner limité SPA à température trop basse pour un SPA (pas plus de 25°)
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 nov. 2018 sur Hotels
Photos trompeuses .déception en arrivant. piscine intérieure non chauffée dejeuner 3 tables au milieu de rien
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par armelle de France

confortable

Publié le 29 févr. 2012 sur Expedia
Bon petit déjeuner, près des stations essences, le long de la 99, piscine intérieure, chambre plus que confortable, avec frigo et micro-ondes. Rien à redire.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Disappointed

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
We had to change rooms because of broken A/C unit and toilet. The rooms would be cleaned halfway leaving one of the beds without sheets and other unmade. Broken ironing board, missing iron. Rooms smelled muggy. Staff was nice and friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Enedina,Thank you for sharing your experience. While it's reassuring to hear that our team was friendly, we're concerned about the issues you faced during your stay. This is not what we want for our valued guests. We'll address these matters promptly to ensure improvements. We hope you'll consider giving us another chance to provide a better experience in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 août 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur de saint-petersbusg

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
I do not recommend the hotel. It is old, the rooms need renovation, horrible bathroom. First we were put in a room where air conditioning and TV did not work, then we asked to change the room. Everything worked, but the furniture and the bathroom were old. There was a tractor engine running under the window all night. Breakfast was in a room with a capacity of 10 people, there were not enough seats and had to sit in the lobby. The breakfast was dirty and there was little choice. I do not recommend the hotel, the current rating is undeserved.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your experience, and we sincerely apologize for the issues you encountered during your stay. It’s clear that your experience was far from what we strive to offer, and we regret that the room conditions, breakfast setup, and noise level fell short of your expectations and our standards. We take your feedback seriously and will review these concerns with our team to make necessary improvements. We appreciate you bringing this to our attention and hope to welcome you back in the future to change your perceptions.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Friendly staff
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 août 2024 sur Expedia