Hotel Kings Inn

Hébergement 3.0 étoiles
Hôtel 3 étoiles près de Chandni Chowk (marché)

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Les mois affichés sont January 2025 et February 2025.
janvier 2025
février 2025

Galerie de photos de l’hébergement Hotel Kings Inn

Studio (Free one-way airport / train station ) | Literie de qualité, minibar, bureau, système d’insonorisation
Façade de l’hébergement
Douche, articles de toilette (gratuits), serviettes fournies
Studio (Free one-way airport / train station ) | Literie de qualité, minibar, bureau, système d’insonorisation
Réception

Avis

6,6 sur 10 – 

Commodités populaires

  • Animaux de compagnie acceptés
  • Déjeuner compris
  • Service aux chambres
  • Buanderie
  • Réception ouverte 24 heures
  • Stationnement compris

Explorez la région

Map
14A/7 Wea Channa Market, Karol Baug, New Delhi, 110005
  • BLK Super Speciality Hospital
    ‪8 min à pied‬
  • Rue commerçante Ajmal Khan Road
    ‪8 min à pied‬
  • Complexe commercial Rajendra Place
    ‪11 min à pied‬
  • Delhi (DEL-Aéroport international Indira Gandhi)
    ‪40 min en voiture‬

Options de chambre

Chambre Prestige (Free Airport / Train Station Pick Up)

  • 21 m²
  • 3 personnes
  • 1 très grand lit

Chambre Deluxe

  • 17 m²
  • 3 personnes
  • 1 très grand lit

À propos du quartier

New Delhi

Séjour au Karol Bagh.À 10 minutes de marche de hôtel du quartier Karol Bagh, vous trouverez BLK Super Speciality Hospital et Rue commerçante Ajmal Khan Road. De plus, Complexe commercial Rajendra Place est à moins de 1 km et Centre hospitalier Sir Ganga Ram Hospital est à moins de 3 km.

À proximité

  • Complexe commercial Rajendra Place - 11 min à pied
  • Centre hospitalier Sir Ganga Ram Hospital - 13 min à pied
  • Gurudwara Bangla Sahib - 5 min en voiture
  • Jama Masjid - 6 min en voiture
  • Chandni Chowk (marché) - 6 min en voiture

Transport

  • Gare de New Delhi Sarai Rohilla : à 4 min en voiture
  • Station de métro Karol Bagh : à 5 min de marche
  • Aéroport international Indira Gandhi (DEL) : à 36 min en voiture

Restaurants

  • ‪Punjab Sweet Corner - ‬6 min à pied
  • ‪Café Coffee Day - ‬7 min à pied
  • ‪Saravana Bhavan - ‬5 min à pied
  • ‪Spicy By Nature - ‬6 min à pied
  • ‪Boheme Cafe Bar - ‬3 min à pied

À propos de cet hébergement

Hotel Kings Inn

Hôtel 3 étoiles près de Chandni Chowk (marché)
There's a restaurant on site. Free breakfast is available. WiFi is free in public spaces. A business center and a meeting room are available. A roundtrip airport shuttle and an area shuttle are available for a fee. A rooftop terrace, barbecue grills, and tour/ticket assistance are also featured at the business-friendly Hotel Kings Inn. Free self parking and valet parking are available.
  • 19 guestrooms or units
  • Breakfast available (free)
  • Terrace on the roof
  • Business facilities
  • Dry cleaning
  • Self-service laundry
  • Front desk (24 hours)
  • Storage area for luggage
  • Front-desk safe
  • Tour and ticket information
  • Concierge
  • Garden
  • BBQ grill(s)
  • Newspapers in lobby (free)
  • 1 conference room
  • Dining venue
Hotel Kings Inn propose 19 chambres dotées de : un minibar et journaux (gratuits). Les lits sont dotés de literie de qualité. La commodité suivante est offerte dans les chambres : un téléviseur à écran plat.

La salle de bain comprend : douche et articles de toilette (gratuits). Les clients peuvent accéder à Internet gratuitement par une connexion avec ou sans fil. De plus, les chambres comprennent eau embouteillée (gratuite) et ventilateur de plafond. L'entretien ménager est assuré tous les jours et le service suivant est disponible sur demande : fer et planche à repasser.

Langues

Anglais, allemand, hindi

Commodités de l’hébergement

Pour les familles

  • Buanderie
  • Chambres insonorisées
  • Lit d’appoint (supplément)

Internet

  • Disponible dans toutes les chambres : Wi-Fi et accès à Internet câblé gratuits
  • Disponible dans certaines aires communes : Wi-Fi gratuit

Stationnement et transport

  • Service de navette aéroportuaire aller-retour (supplément)
  • Service de navette locale (supplément)
  • Stationnement libre-service gratuit sur place
  • Service de voiturier gratuit sur place
  • Stationnement accessible en fauteuil roulant disponible

Repas et boissons

  • Déjeuner gratuit
  • Un restaurant

Accessibilité

  • Si vous avez des besoins particuliers en matière d’accessibilité, veuillez communiquer avec l’hébergement à l’aide des renseignements contenus dans la confirmation reçue après la réservation.
  • Chemin de circulation accessible en fauteuil roulant
  • Stationnement accessible en fauteuil roulant

Commodités de la chambre

Divertissement

  • Téléviseur à écran plat avec chaînes spécialisées

Chambre

  • Lit d’appoint (supplément)
  • Literie de qualité

Salle de bain

  • Articles de toilette gratuits
  • Douche
  • Salle de bain privée
  • Serviettes fournies

Repas et boissons

  • Eau embouteillée gratuite
  • Minibar
  • Service aux chambres en tout temps

Autres

  • Bureau
  • Chambres insonorisées
  • Climatisation (réglage de la climatisation)
  • Fer et planche à repasser sur demande
  • Journaux quotidiens gratuits
  • Ventilateur de plafond

Politiques

Arrivée

Arrivée à partir de midi
Âge minimal pour l’enregistrement : 18 ans

Départ

L’heure limite de départ est midi.

Instructions spéciales pour l’enregistrement

Le personnel de la réception accueillera les clients sur place.
Pour plus de détails, veuillez communiquer avec l’hébergement aux coordonnées indiquées dans la confirmation de réservation.

Méthodes d’accès

Portier

Animaux de compagnie

  • Les animaux de compagnie sont admis gratuitement
  • Des restrictions s’appliquent
  • Pour de plus amples renseignements, communiquez avec l’établissement au numéro indiqué sur la confirmation de votre réservation

Enfants et lits supplémentaires

  • Children are welcome.
  • Rollaway/extra beds are available for INR 500 per night.

Types de paiement

Renseignements importants

Extras en option

Les frais et les dépôts indiqués ci-dessous seront facturés au moment de l’octroi du service, de l’arrivée ou du départ.

  • Service de navette aéroportuaire : 760 INR par véhicule (aller simple)
  • Lit d’appoint : 500 INR par nuit

Cette liste n’est peut-être pas complète. Les montants des frais et des dépôts peuvent changer et pourraient ne pas comprendre les taxes.

À savoir

Des frais par personne supplémentaire peuvent s’appliquer et varient selon les politiques de l’établissement.
Une pièce d’identité avec photo émise par le gouvernement et un dépôt en espèces, une carte de crédit ou une carte de débit pour couvrir les frais accessoires peuvent être requis à l’arrivée.
Les demandes spéciales sont sujettes à la disponibilité au moment de l’enregistrement et peuvent entraîner des frais supplémentaires. Les demandes spéciales ne peuvent pas être garanties.
Cet hébergement accepte les cartes de crédit.
Veuillez noter que les normes culturelles et les politiques relatives aux clients peuvent être différentes selon le pays et l'établissement. Les politiques énoncées sont définies par l'établissement.
Les clients supplémentaires peuvent faire l'objet de suppléments, conformément à la politique de l'établissement.
Une pièce d’identité avec photo émise par le gouvernement et un dépôt en espèces, une carte de crédit ou une carte de débit pour couvrir les frais accessoires peuvent être requis à l’arrivée.
Les demandes spéciales dépendent de la disponibilité au moment de l’enregistrement. Elle ne peuvent être garanties et peuvent occasionner des frais supplémentaires.
    Cet hébergement est géré par un(e) hôte professionnel(le). L’offre d’hébergement est associée à des fins commerciales, professionnelles ou d’entreprise. Cet établissement accepte la carte Visa et la carte Mastercard.

Veuillez noter que l'exigence d'un certificat de mariage s'applique aux couples possédant des pièces d'identité émises par le gouvernement de Delhi.

À noter

  • Pour prendre des dispositions afin d’emmener votre animal de compagnie, communiquez directement avec l’établissement au numéro indiqué sur la confirmation de votre réservation.

Hébergement également appelé

Hotel Kings Inn New Delhi
Kings New Delhi
Hotel Kings Inn Hotel
Hotel Kings Inn New Delhi
Hotel Kings Inn Hotel New Delhi

Avis pour Hotel Kings Inn

Avis

6,6
Note de 10 – Excellent, d’après 5 avis sur 16." "
Note de 8 – Bien, d’après 3 avis sur 16." "
Note de 6 – Acceptable, d’après 2 avis sur 16." "
Note de 4 – Médiocre, d’après 3 avis sur 16." "
Note de 2 – Terrible, d’après 3 avis sur 16." "

6,8/10

Propreté

6,6/10

Service et personnel

6,8/10

État et installations de l’hébergement

Avis

6/10 – Acceptable

Michel

Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement
Un peu déçu !
Pour mon premier séjour en Inde et à ce prix je ne m'attendais pas à une merveille. Le problème c'est que les photos sont superbes mais trompeuses...du moins pour la chambre standard. L'ensemble de l'hôtel est très poussiéreux, on dirait qu'il y a des travaux en permanence et évidemment beaucoup de bruit. Le personnel est attentif mais attention à ne pas tomber dans les petits pièges. On m'avait proposer de gérer une réservation de train par l'intermédiaire d'une soit disant agence, j'ai perdu beaucoup de temps pour rien et j'ai fini par résoudre le problème tout seul. La chambre était très simple, peu engageante et le lit de 17m2 annoncé aux abonnés absents, ce qui ne m'étonne qu'à moitié vu le standard de l'hôtel. Salle de bain sommaire et en plus il faut réclamer pour avoir de l'eau chaude. Nous sommes restés deux nuits et le ménage n'a pas été fait. Bref, un hôtel très simple dans un quartier très animé à un prix honnête sans plus.

10/10 – Excellent

christian, Granville (50)

Points forts : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Points faibles : Service et personnel
Capharnaüm , à voir !
Nous avons logé dans un autre Hotel la première nuit (sur Booking de leur part) sans explications . L'hôtel était Vraiment d'une gamme très inférieure !!!sale de bain et chambre très sale !! Literie vieille et sale .nous avons dormi habillé . Eau froide . C'est vraiment dommage.

2/10 – Terrible

Vinay

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nightmare in Karol Baug
Request all people who travel with family to avoid this hotel. First they try to force you to stay in smaller room than that is shown in pics. Then they say that out of courtesy they are upgrading to bigger room Then they ask you to pay by cash when you refuse they say your cards are rejected when you show them that you have just used it an hour ago then they abuse you and when you prove that their machine is faulty the senior staff and owner flee the spot You get a bucket with big hole w/o any mug / jug for bath no towel for each member of family Fir brake fast the give toast bread which is toasted on fry pan and not in toaster They give you wi-fi connection w/o internet When forced they ultimately accept paytm payment but make you wait for payment confirmation In all worst experience ever!

4/10 – Médiocre

Voyageur vérifié

Points faibles : Service et personnel
Don't stay here
Disappointing would be the correct term. Some staff sleep on the roof so if you have aroom just below them you will hear furniture being moved around at midnight or find a staff member on his cell phone chatting for an hour outside your door. In short, the staff are poorly trained in the art of hotelery. The clothing cupboard needed cleaning and the old glass of milk in the fridge was overlooked by cleaning staff. Don't take a room near the elevator. Its noisy. There are always nice people but too many apologies make for a bad experience. Unfortunatley the list of things that went wrong is a bit longer. It was hard to understand why the cook put sugar in the scrambled eggs. Perhaps a one night stay is doable.

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Not worth the money
the room was terrible, the moment i came in, the bedding has strand of hair. You have to call them to activate the water heater, and few times water just stopped and you have to call them again. They only have room service for breakfast, i called 8am and it arrived 10AM after 2 times of calling them to follow up and it was just tea and toast! it is very noisy as you can hear other rooms slam their doors, there was 2 women fighting and very loud at the next room and nobody cares to stop them. they insisted for you to settle your bills by cash and not creditcard.

8/10 – Bien

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel et état et installations de l’hébergement.
For slepping fully OK.
Very clean. Hot water. Friendly staff. Standard rooms, nothing individual.

10/10 – Excellent

Chaitanya

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Lovely hotel in Karol Bagh
For a sightseeing trip to Delhi, you want to choose staying close to the center. This hotel is a lovely little find in Karol Bagh, which is easily accessible for cabs trying to locate you. Staff is well trained and polite. Free breakfast albeit with limited options, is one of the highlights. Room is large enough for two, is clean and has modern fittings in the toilet. For hot water, you have to call housekeeping & wait 5-10 minutes, but that is not much of a hassle. Overall, a pleasant stay. We'll definitely choose King's Inn for our future travels to Delhi.

4/10 – Médiocre

Kelly

Points forts : Service et personnel
Points faibles : Propreté, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Stay somewhere else.
I arranged a transfer with the hotel to pick me up from the airport, however on arrival he wasn't there. I had to wait 40mins for him to arrive after I had cleared customs and immigration. Upon arrival at the hotel I realised the hotel was not as the pictures looked. Room had no window, bed sheets had stains on them and the floor was dirty. There was no restaurant as stated on the website plus no roof terrace. You could order room service but you had no option than to eat on your bed. I had to request the bottle water be taken of my room bill as it stated bottled water was free. There was also no mini bar and the TV did not work. Wouldn't stay there again

8/10 – Bien

Leif

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
More then ok
Lawrence in the reception make this hotel to be a 4 star unit !

10/10 – Excellent

Voyageur vérifié

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.

8/10 – Bien

James, Dallas TX

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Nice hotel
Pleasant stay pleasant stay Pleasant stay pleasant stay Pleasant stay pleasant stay Pleasant stay pleasant stay Pleasant stay pleasant stay Pleasant stay pleasant stay Pleasant stay pleasant stay

2/10 – Terrible

Voyageur vérifié

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Terrible & NO response
I booked 5 rooms for our stay on 3rd May. I double conformed our visit with hotel and reached around 7PM. They casually told that their hotel is under renovation and they relocated us to very near( 2 Kms away) hotel. it is horrible experience that we walked here and there upto night 11PM with our luggage. The Alternate hotel which they through us is very very bad night mare. there is no water in bath rooms , Non working air-conditioners, unwashed bed linens etc.... Guys don't take any risk with your family by the booking confirmation with this hotel (Kings Inn, Delhi).They are totally irresponsible and deaf ears. Nasty service.

10/10 – Excellent

Michelle, San Diego

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Best Staff in India, Delhi and Wonderful Rooms!
Alright, this place is special!!! If you want to stay in Delhi in the thick of it, close to the Karol Bagh Metro station and Market... this is the place! But, what makes it good isn't just the location (which is excellent) its the managers running it! Lawrence the dayshift manager, and Rajesh the Night Shift Manager were INCREDIBLE!!!! It was my birthday and Rajesh bought us cupcakes with my name in them that were delicious! They were helpful and in all reality like friends! The rooms are immaculate, bedding comfortable, hot shower at all times. We cannot say enough about this hotel, and if you are in Delhi and need a place where you won't get ripped off (much of the city is like this for foreigners) this hotel is the place. Still after 2 months, one of the best places we have stayed. You won't be disappointed! Lets face it... a room is a room.. it's the people who work at hotel and the service that makes the difference.. and this place has it all!

10/10 – Excellent

Klára, Česká republika

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Pěkné ubytování
v hotelu jsem strávila 14 dní, po předchozí domluvě mě vyzvedli na letišti, abych nemusela hledat hotel. Pokoj by pěkný, čistý každý den se chodili ptát, jestli chceme uklidit pokoj nebo převléknout postel. Ubytování doporučuji.

4/10 – Médiocre

Arthur, london

Points faibles : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Makings of a good hotel but falls short
First few nights there were too many insects in the room. There were literally black lines of them crawling in the room. After being bitten a lot and complaining, the bugs were killed. But they need to be reminded to clean the room properly everyday after. Bed sheets were generally not very clean even tho they say premium bed sheets. Tea/coffee often wasnt replenished and it says water was complementary but was billed for it which we refused to pay. We phoned up for milk twice one evening as there wasn't any in the tray but it never showed up. But the evening reception guy did seem pretty useless. Lawrence tho was good, who was on reception during the day. He understood the issues and tried to do something about it. Wifi when it worked it was fine. Tho you had to ask for a username and passwords most days as they would change it which was a little frustrating. The other frustration was the key locks on the door. Sometimes you'd swipe the card and it wouldn't let you in and you'd have to wait nearly a minute to try again after it stops beeping. Then only for it to do the same again and then normally on the 3rd attempt it worked. The breakfast was very good, once they got the order correct. Shouldn't have been hard as we had the same thing every day. It did improve as time went on tho. There were no small side in the room as the picture shows and the chairs weren't gold either! Overall not great but cheap so can't expect too much but you would expect basic cleanliness.

6/10 – Acceptable

Rayan, Orange, NJ

Points forts : Propreté, service et personnel, état et installations de l’hébergement et confort de la chambre.
Clean & Bright rooms
The manager Lawrence is a very friendly person. When I checked in with a confirmed Expedia booking, they did not have any rooms and set me up in a different hotel. After a couple days I came back to this one. They do not have a seperate restaurant. Never tried room service, which is 24 by 7. It's very close to karolbagh blue line Metro. Windows are sealed and you cannot open any, due to dust and smoke. (Delhi is highly poluted) The beds are medium firm spring mattress. I'm a very finicky sleeper, but did not aggravate my lower back issues. It is value for money since I got a 50% off due to AirAsia flight ( 900 plus taxes )