Note fondée sur 10 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
2,5 Propreté de la chambre
2,8 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Anil, Gestion de l’hôtel
Dear guest thank you so much for the given best 10/10 rating n best rating review, we are thankful to you, regards from hotel management
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Anil, Gestion de l’hôtel
Dear guest thank you for the stay in our property, regards from hotel management
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 janv. 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the stay
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2023 par Management , Gestion de l’hôtel
Dear guest thank you so much for the given best 10/10 rating you are one of the best traveler who stayed in our hotel, Regards from Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 nov. 2023 par Anil, Gestion de l’hôtel
Dear guest thank you so much for the stay
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2023 par Prince , Gestion de l’hôtel
Dear guest thank you for the stay, sorry for inconvenience,we will improve hotel facilities ,regards from Hotel management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2021 par Anil Marwah , Gestion de l’hôtel
Dear guest thank you so much for the given 10/10 rating, thanks for the support to us, we all n hotel management is very happy, big regards to you from hotel management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2021 par Anil Marwah , Gestion de l’hôtel
Dear guest thank you so much for the given 10/10 rating we all are happy for the given big support to us by you, hotel management thanking you,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2018 par Anil Marwah , Gestion de l’hôtel
Dear guest sorry for the inconvenience, its not in my notice i'll check about your booking n inconvenience thanking you Anil Marwah owner hotel prince palace the green pahar ganj new delhi 110055 india.
1 sur 5
Recommandé
pour Événement personnel
par un voyageur

Worst Experience

Publié le 19 févr. 2018 sur Hotels
Worst experience ever have- The guy on reception denied to give me the room and then asked cash if I want to have the room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2018 par Anil Marwah , Gestion de l’hôtel
Dear guest, sorry for the inconvenience but its not in my notice i'll check about your booking n inconvenience may be some communication gap n misunderstanding.