Note fondée sur 196 évaluations de clients
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4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Etape avant départ
Publié le 11 mars 2024 sur HotelsTrès bel hotel en dehors de Dehli.
En retrait des voies de circulation donc au calme.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2024 par Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback and would be a pleasure to have you again.Regards,Duty Manager
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur
Publié le 18 déc. 2018 sur Expedia
par un voyageur
Bel hotel au design épuré mais chambres usées
Publié le 24 avr. 2018 sur HotelsTrès bel hotel à la décoration blanche et épurée. Excellent buffet de petit déjeuner et de diner, belle salle de sport. Dommage, la piscine extérieure n'est pas chauffée en hiver.
Les chambres sont assez usées et mériteraient d'être rénovées. Moquettes un peu sales et odeurs de cigarettes, climatisation bruyante.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2018 par NItesh Kapur, Gestion de l’hôtel
Dear Guest
Thank you for your honest feedback. Your words of encouragement for our Food & Beverage Teams shall be shared withthem & they would be happy to know that their efforts are noticed by those who matter the most ; Our Guest'. We have also taken a note of your constructive feedback and we assure you that corrections actions shall be taken.
We di hope it will not be too long before we are able to welcome you back.
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback and would be a pleasure to have you again.Regards,Duty Manager
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Pratibha, Gestion de l’hôtel
Thank you
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Vishwajeet, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Greetings of the day!Thank you for sharing wonderful review with us. We look forward to welcoming you again.Warm Regards,Vishwajeet SinghDirector of Sales and Marketing
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Noted, Gestion de l’hôtel
Noted
par un voyageur
Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Duty Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback and would be a pleasure to have you again.Regards,Duty Manager
par un voyageur
Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
Ala carte food was not good..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Sparsh, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. JaydeepGreetings from Le Meridien Gurgaon,Allow me to introduce myself as the Assistant Manager, Front Office for the hotel. On the onset I would like to thank you for your honest feedback and tender my humble apologies for the inconvenience caused to you during your visit to the hotel.Mr. Jaydeep, our aim is to provide our guest a comfortable, enjoyable & memorable dining experience each time they visit. I understand we have failed to live up to this promise on this occasion. Though I cannot undo what has already transpired but I assure you that the necessary reinforcement through training for the team members is being done. I request you to kindly view the incident in isolation & as a non reflective of the brand. Sir, this communication may be treated as an assurance of the best of our services on your next visit to the hotel.I hope it shall not be too long before we welcome you back at the hotel. Please do let me know whenever you plan to visit next so that I could personally take care of the arrangements. Warm Regards,SparshAssistant Manager, Front OfficeLe Meridien Gurgaon.
par un voyageur
Good hotel for short stay
Publié le 24 juin 2024 sur HotelsAll good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Vishwajeet Singh, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback and for choosing our hotel for your short stay. We are delighted to hear that you had a positive experience with us.At our hotel, we strive to provide a comfortable and convenient stay for all our guests, whether it's for a short visit or a longer stay. We understand the importance of making every moment enjoyable and hassle-free.We appreciate your patronage and look forward to welcoming you back for another pleasant stay in the near future.Warm regards,Vishwajeet SinghDirector of Sales and Marketing