Note fondée sur 942 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Un grand hôtel
Publié le 6 sept. 2024 sur HotelsUn bel hôtel plutôt impersonnel
Les chambres de base sont correctes
Le restaurant est plutôt onéreux
Mieux vaut opter pour le buffet
Belle piscine qui peut être bondée
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Author, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Namaskar
Thank you for taking your valuable time & reaching out to write your wonderful review of The Lalit New Delhi. Your general appreciation of the efforts is very encouraging . I have taken the liberty to share your kind appreciation with the team, as it is feedback such as yours, that motivates us to achieve higher standards of service. We look forward to have many more moments like these at The Lalit New Delhi as it is an honour for us to be of service to you, always.
Warm Regards
Vijay Bhalla
General Manager
par un voyageur
Publié le 3 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 2 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 9 mars 2020 sur Expedia
L'hôtel est animé et le personnel globalement attentionné.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mars 2020 par sunil, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Namaskar !
Thank you for taking your valuable time & reaching out to write your wonderful review of The Lalit New Delhi. Your general appreciation of the efforts of our team is very encouraging . I have taken the liberty to share your kind appreciation with the team, as it is feedback such as yours, that motivates us to achieve higher standards of service. We look forward to have many more moments like these at The Lalit New Delhi as it an honour for us to be of service to you, always.
par un voyageur
Doit être rénové
Publié le 29 févr. 2020 sur HotelsL’hôtel doit être rénové de fond en comble.
La majorité des fenêtres sont finis,le mobilier doit être changé.
La pression d’eau aux étages supérieurs est très basse.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2020 par sunil, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Namaskar !
Thank you for sharing your wonderful feedback . The entire team of The Lalit New Delhi joins me in saying a big THANK YOU for your kind words I must thank you for also highlighting your feedback on improvement of certain aspects that did not measure upto your expectations and led to inconvenience during your stay. We assure you of our best of services and attention at all times and look forward to welcoming you back HOME !
Please share us with the complete name and check-in and check-out dates along with the confirmation number to enable us to investigate and get back to you
par un voyageur
La perfection
Publié le 8 janv. 2020 sur HotelsUn service parfait de la porte d entree à l etage en passant par le restaurant et la reception tt etait genial. Il y avait une dame au nom de jolly qui etait super
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2020 par sunil, Gestion de l’hôtel
Dear sir/madam,
Namaskar!
Thank you for the feedback and staying with us,we look forward to your next visit with us
par un voyageur
Publié le 7 janv. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2020 par sunil, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback and staying with us,we look forward to your next visit
par un voyageur
Hôtel 5 étoiles devenu 4 par manque d’entretien
Publié le 1 janv. 2020 sur HotelsExcellent service à la clientèle de la part de Pinto qui est toujours là avec son sourire pour nous satisfaire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 janv. 2020 par sunil, Gestion de l’hôtel
Dear sir/madam,
Namaskar!
Thank you for the feedback and staying with us,we look forward to your next visit.
par un voyageur
Publié le 22 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2019 par sunil, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback and staying with us,we look forward to your next visit
par un voyageur
Publié le 5 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2019 par Sunil, Gestion de l’hôtel
Dear sir/ma'am,
Namasar!
Thank you for the feedback and we look forward to your next visit with us