Note fondée sur 628 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2018 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
No frills grass roots property. What I expected. I think I paid too much due to my late booking but that’s my fault. Cabo the Mexican restaurant down the street was very good. All in all a pleasurable experience. 👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Jeannette Moening, GM , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We are glad you had a pleasurable experience. Have a great day.
5 sur 5
par un voyageur de Lima

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
I really enjoyed my stay. Staff was friendly and helpful. Pleasantly surprised.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Jeannette Moening, GM, Gestion de l’hôtel
I am glad you enjoyed your stay and the fact that you had a pleasant surprise, is a true compliment to the hotel and staff of The Microtel Inn & Suites at Delphos Ohio
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Clean and quiet. One light was burned out. Toilet seat was a little off-center and seemed quite low to the ground.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Jeannnette Moening, GM, Gestion de l’hôtel
Thanks for the review. I am sorry about the light, I had maintenance working on them yesterday. The low toilet has been a constant issue since I started here, the plumbers tell me they are standard size, but I will have the seat fixed. Have a great fall season
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Jeannette Moening, GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for the perfect 10. We are glad you enjoyed your time here in Delphos.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Jeannette Moening, GM, Gestion de l’hôtel
Thanks for the perfect score. Glad you enjoyed your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Jeannette Moening, GM, Gestion de l’hôtel
Thanks for giving us the perfect 10. We hope you'll come back and see us again
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
It was a dump no fridge or microwave very unfriendly front desk late cheap breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Jeannette Moening, GM, Gestion de l’hôtel
I am sorry that the room you choose, was our single room which does not have the microwave or fridge. We do have larger rooms which include these amenities. Expedia does not show them as part of the single room. I am sorry if you did not get a friendly welcome form our front desk & if you did not care for the breakfast buffet.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Jeannette Moening, GM, Gestion de l’hôtel
Thanks for the perfect 10. Nice to see you liked your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Cleaning! Very nice 👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Jeannette Moening, GM , Gestion de l’hôtel
Thank you for the perfect score.Glad you noticed how much pride we have in keeping a clean house.