Note fondée sur 230 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
98 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par KEMAL BASTURK, Gestion de l’hôtel
Dear invaluable guest, First of all, we would like to thank you for choosing Colossae Spa & Thermal Hotel. Unfortunately, we are deeply sorry for your dissatisfaction. Your positive feedback as well as your constructive criticism are very important to us. At Colossae Spa & Thermal Hotel, our main goal is to provide our guests with the best service by analyzing guest expectations correctly and increasing our service quality by constantly renewing our service standarts. We work eagerly to make sure that our guests leave our hotel with the best memories. Please let me ensure you that your suggestions and feedback will be shared with the department managers. Once again, thank you for your interest in us and also letting us know how to make improvements in certain areas. Please gives us another chance in the near future and accept our sincere apologies for your inconvenience. We will be more than happy to see you again. Kind and warm Best Regards,
5 sur 5
par un voyageur

bien

Publié le 3 sept. 2022 sur Hotels
J'ai passé un bon séjour..hôtel propre..petit déjeuner et dîner varié..merci pour tout
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2022 par KEMAL BASTURK, Gestion de l’hôtel
Dear Invaluable Guest , Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Best Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2022 par KEMAL BASTURK, Gestion de l’hôtel
Dear guest, First of all, thank you very much for taking the time to write such a motivating comment for us. In the light of your feedback, it is our goal to maximize guest satisfaction and quality service in all areas of our hotel, so that you can always have a pleasant experience with us. Thank you very much for your valuable praise, which is a source of pride for our teammates. We hope to welcome you again soon on your next vacation. Thank you once again for giving us the opportunity to meet you as The Spa hotel Colossae Thermal Hotel family. With kind and warm regards
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2021 par KEMAL BASTURK, Gestion de l’hôtel
Dear Invaluable Guest , Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Best Regards,
4 sur 5
par un voyageur

Très bon rapport qualité prix

Publié le 3 nov. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2021 par KEMAL BASTURK, Gestion de l’hôtel
Cher invité inestimable, Merci de rester avec nous. Nous apprécions vos commentaires! Meilleures salutations,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2021 sur Hotels
Hôtels très bien entretenu , chambre spacieuse et très confortable…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2021 par Kemal BASTURK, Gestion de l’hôtel
Cher invité inestimable, Merci de rester avec nous. Nous apprécions vos commentaires! Meilleures salutations
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2021 sur Expedia
Très impersonnel pour ce type d’établissement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2021 par Kemal BASTURK, Gestion de l’hôtel
Dear invaluable guest, First of all, we would like to thank you for choosing Colossae Spa & Thermal Hotel. Unfortunately, we are deeply sorry for your dissatisfaction. Your positive feedback as well as your constructive criticism are very important to us. At Colossae Spa & Thermal Hotel, our main goal is to provide our guests with the best service by analyzing guest expectations correctly and increasing our service quality by constantly renewing our service standarts. We work eagerly to make sure that our guests leave our hotel with the best memories. Please let me ensure you that your suggestions and feedback will be shared with the department managers. Once again, thank you for your interest in us and also letting us know how to make improvements in certain areas. Please gives us another chance in the near future and accept our sincere apologies for your inconvenience. We will be more than happy to see you again. Kind and warm regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2019 par DEMET, Gestion de l’hôtel
Değerli Misafirimiz Ahmet Bey, Geri bildiriminiz için çok teşekkür eder, sizleri yeniden aramızda görmekten memnuniyet duyacağımızı bilmenizi isteriz. Saygılarımızla, Misafir İlişkileri Departmanı
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 avr. 2019 sur Expedia
établissement tombe en ruine mais bon soit disant il ferle dans 2 semaines pour 2 moi de renovation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2019 par Demet, Gestion de l’hôtel
Cher invité, Tout d’abord, nous vous remercions d’avoir choisi notre hôtel Colossae Spa & Thermal. Nous sommes heureux de vous accueillir dans notre hôtel mais nous souhaitons exprimer notre gratitude pour votre mécontentement. Nous aimerions partager avec vous le fait que votre critique constructive est très importante pour nous, ainsi que vos commentaires positifs. En tant que Colossae Spa & Thermal, notre objectif principal est de faire en sorte que chaque séjour dans notre hôtel soit parmi les meilleurs souvenirs de nos clients, en analysant les besoins et les attentes de nos clients et en améliorant la qualité de nos services par un renouvellement permanent. Nul doute que vos suggestions seront transmises aux responsables de département concernés. Merci beaucoup pour votre intérêt et voudrait savoir que nous serons heureux de vous revoir. sincèrement, Colossae Spa & Thermal Hotel Service des relations avec la clientèle
2 sur 5
par un voyageur

Please don’t stay here

Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Very old hotel, extremely low quality food for bfast and dinner. Caters to tour groups. Check in front desk was more interested in selling a euro 120 tour than telling us about the hotel and amenities. This tour could bought for 89 euro on the usual tour websites. Why waste your time houstling with tour group check ins and tour group breakfasts when there are so many other hotels there. I deeply regretted my choice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par GÜLFİDAN YILDIZ, Gestion de l’hôtel
Dear invaluable guest, First of all, we would like to thank you for choosing Colossae Spa & Thermal Hotel. Unfortunately, we are deeply sorry for your dissatisfaction. Your positive feedback as well as your constructive criticism are very important to us. At Colossae Spa & Thermal Hotel, our main goal is to provide our guests with the best service by analyzing guest expectations correctly and increasing our service quality by constantly renewing our service standarts. We work eagerly to make sure that our guests leave our hotel with the best memories. Please let me ensure you that your suggestions and feedback will be shared with the department managers. Once again, thank you for your interest in us and also letting us know how to make improvements in certain areas. Please gives us another chance in the near future and accept our sincere apologies for your inconvenience. We will be more than happy to see you again. Kind and warm regards,