Note fondée sur 256 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Very noisy place
Publié le 7 juill. 2024 sur HotelsIf you want to relax, don’t go to this hotel ! I had an army of kids screaming around the swimming pool and noisy from 5am to 11.30pm in the stairs in the room above my head… For the rest, very nice staff excepted there was some opened drink left in the fridge when I arrived.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Rika Agustini, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Jean Michel,Warmest Greeting from Akana Boutique Hotel Sanur. Thank you for choosing Akana Boutique Hotel Sanur . We would like to thank you for sharing your feedback following your recent stay at Akana Boutique Hotel Sanur. We read with concern that your experience did not meet the expectation. Ensure that the issues you’ve mentioned has been shared to all of our departments in concern for our immediate improvement. Please allow me to express our sincerest apologies. We hope that you’ll give us more opportunities to welcome you back at Akana Boutique Hotel Sanur. Sincerely, Rika A. - Assistant Sales Manager
par un voyageur
Publié le 20 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par Rika Agustini, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Martine,Warmest Greeting from Akana Boutique Hotel Sanur.Thank you for taking your time to post your experience during your recent stay at our hotel. I hope Akana Hotel could be your second home while you are in Bali. We are looking forward to welcoming you back in the future.Sincerely yours,Rika A. - Assistant Sales Manager
par un voyageur
Chouette hôtel
Publié le 27 avr. 2024 sur HotelsHôtel en centre avec beaucoup de possibilités de restauration autour
Le petit déjeuner est copieux et le restaurant affiche des prix très correct
Calme
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2024 par Rika Agustini, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Isabelle,Warmest Greeting from Akana Boutique Hotel Sanur.Thank you for your perfect rating on review. We’re glad that you’re enjoying the overall experience in our property. I hope Akana Hotel could be your second home while you are in Bali. We look forward to welcoming you to stay at our hotel in the near future.Sincerely yours,Rika A. - Assistant Sales Manager
par un voyageur
Publié le 7 févr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2023 par Rika Agustini , Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Arjan Michael Warmest Greeting from Akana Boutique Hotel Sanur.Thank you for your perfect rating on review. We’re glad that you’re enjoying the overall experience in our property. I hope Akana Hotel could be your second home while you are in Bali. We look forward to welcoming you to stay at our hotel in the near future.Sincerely yours,Rika A. - eCommerce
par Daniel
Bel hôtel, accès à la plage assez facile, service
Publié le 2 oct. 2017 sur HotelsBel hôtel , accés à la plage assez facile avec chaise et parasol, le seul petit hic les bouteilles d'eau fourni ne sont pas suffisants même pour une personne
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2017
Dear Mr. Daniel, Warmest Greeting from Akana Boutique Hotel Sanur.
Thank you for choosing Akana Boutique Hotel Sanur for your recent stay in Bali. We Love to hear your feedback and use it to review and improve our services. Anything we can assist you near future just feel free to contact us on your convenient time. Looking forward to welcome you back to Akana Boutique Hotel Sanur.
par Karounga
Publié le 9 sept. 2017 sur Hotels
The staff is friendly. The hotel is not in front of the beach but near it. Maybe 10 minutes by walking but They have free sun bed on the beach
The room was clean but wet. I think there is a lack of insulation between the shower and the bedroom.
Lot of Mosquitos too. I have to ask for a spray.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2017
Dear Mr./Mrs. Warmest Greeting from Akana Boutique Hotel Sanur. Thank you for choosing Akana Boutique Hotel Sanur for your recent stay in Bali. We Love to hear your feedback and use it to review and improve our services. Anything we can assist you near future just feel free to contact us on your convenient time. Looking forward to welcome you back to Akana Boutique Hotel Sanur. Kindest Regards, Astri – E Commerce
par Fabienne
Un bon choix
Publié le 26 juin 2017 sur HotelsUn très bel hôtel assez récent, proche des boutiques et restaurants de Sanur. J'avais opté pour une chambre au rez de chaussée, nous avions donc les transats et la piscine en sortant de notre chambre. Absolument génial.
La chambre (108) est très spacieuse avec une grande salle de bain complète (bain et douche) et 'une partie découverte avec des plantes exotiques.
Nous avions une petite terrasse.
L'hôtel est très calme, il y a un restaurant "le Selada" qui propose des plats délicieux et deux fois par semaine une soirée musicale à thème.
Le petit déjeuner et en partie sous forme de buffet (fruits, yahourt, toast et viennoiseries) et l'autre partie en commande (oeufs, omelettes... etc...)
une plage privée est a disposition, on peut s'y rendre à pied (1omn) ou à vélo.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2017
Dear Mr. / Mrs. Fabienne,
Warmest Greeting from Akana Boutique Hotel Sanur.
Thank you for choosing Akana Boutique Hotel Sanur for your recent stay in Bali. We Love to hear your feedback and use it to review and improve our services. Anything we can assist you near future just feel free to contact us on your convenient time. Looking forward to welcome you back to Akana Boutique Hotel Sanur.
par BUCQUET
Hotel bien placé malgré quelques nuisances
Publié le 21 janv. 2017 sur HotelsSéjour assez agréable mais quelques nuissances : démoustication tous les deux jours par fumigation, des remontees d'égouts assez marquées, beaucoup de bruits dans la rue avec des coups de klaxon très très fréquents et une sur-sollicitation des la sortie de l'hôtel des taximen et des masseuses....
Personnel jeune, assez accueillant,.
Aucune chaine de TV francaise, même si ce n'est pas ce que l'on recherchait.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2017 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr./ Mrs. Bucquet,
Warmest Greeting from Akana Boutique Hotel Sanur.
Thank you for choosing Akana Boutique Hotel Sanur .
We would like thank you for sharing your feedback following your recent stay at Akana Boutique Hotel Sanur.
We read with concern that your experience did not meet the expectation. Please allow me to express our sincerest apologies.
We hope that you’ll give us more opportunities to welcoming you back at Akana Boutique Hotel Sanur.
Kindest Regards,
Astri Tya
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Schön, dass es Fahrräder gibt! Allerdings müssen diese gewartet werden, Bremsen schlecht. Sattel kaputt und nicht verstellbar.
Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Frühstück gut.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Rika Agustini, Gestion de l’hôtel
Dear Mr/s. Kerstin,Warmest Greeting from Akana Boutique Hotel Sanur.Thank you for choosing Akana Boutique Hotel Sanur for your recent stay and comments made regarding your stay. We’re glad that you’re enjoying the overall experience in our property and we’ve take notes on that area which we can still improve. We are looking forward to welcoming you back and serve you near future as you are at our services. Thank you and have a great day.Kindest Regards,Rika A. - Assistant Sales Manager
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Wonderful place and staff for our first night in Bali after 30 hours in transit. Great restaurant and bar with a really good singer. Try the fish!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Rika Agustini, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. David,Warmest Greeting from Akana Boutique Hotel Sanur.Thank you for your perfect rating on review. We’re glad that you’re enjoying the overall experience in our property. I hope Akana Hotel could be your second home while you are in Bali. We look forward to welcoming you to stay at our hotel in the near future.Sincerely yours,Rika A. - Assistant Sales Manager