Note fondée sur 150 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Agus, Gestion de l’hôtel
Dear Christophe,Thank you very much for stayed with usWe are so glad our services are appreciated.We hope have a chance to serve you again
par Adrian de Paris
Bon rapport qualité prix
Publié le 26 sept. 2015 sur Hotels3 semaines de vacances à Bali, avec une escale de 4 nuits à Gili Trawangan.
Le guesthouse est plutôt sympa. Pas bien grand, mais on ne vient pas à Gili T pour rester dans sa chambre.
Le + les petits déjeuners au choix, ce qui permet de varier un peu les plaisirs.
Le - mauvaise localisation sur la carte proposée par hôtels.com
par matthieu de Nanterre
Moyenne gamme
Publié le 24 juill. 2015 sur HotelsHôtel de moyenne gamme, chambre correcte, petit déjeuner également. Bon rapport qualité prix , attention le prix est très bas donc la qualité va avec . en revanche l'emplacement est parfait , les pieds dans l'eau .
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Beachfront
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par Agus, Gestion de l’hôtel
Dear William,We are so glad our services are appreciatedWe hope to have a chance to welcome you again
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
Affordable, beachfront, near Bali icon mall, lovely gardens, pleasant staff. Happy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par Agus, Gestion de l’hôtel
Dear William,Thank you very much you enjoy your stay at Gazebo
par un voyageur
Strandhotel in Sanur
Publié le 3 sept. 2024 sur HotelsEstwas in die Jahre gekommendes Familienhotel, Viele Schmuddelecken, Bett bequem, Restaurant mit nur einfachen Angebot, Frühstücksbuffet sehr einfach
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Agus, Gestion de l’hôtel
Dear Marco,We are very sorry some of our facilities are disappointing.We will discuses it to the Management for upgrade the servicesKind regardsGazebo Beach Hotel
par un voyageur
un mese a Sanur
Publié le 14 août 2024 sur HotelsNel complessa buona.
Su nostra richiesta la direzione ci ha spostati in un altro bungalow visto che la prima sistemazione non ci piaceva.
da li tutto ok, pulizia generale soddisfacente, giardino fantastico, ubicazione centrale di sanur.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Agus, Gestion de l’hôtel
Dear Sir/Madam,Thank you our services are appreciated.We will do our best for your comfortable stay and hope to have a chance to serve you againKind regardsGazebo Beach Hotel
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
There was no hair dryer, it was a problem for me.
They changed the light bulb in the bathroom right away.
The staff was friendly and helpful, cleaning and tending to the plants early in the morning.
The area was nice with lots of plants.
There are many restaurants around the hotel. The hotel is connected to the beach and l was able to see the sunrise.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Agus, Gestion de l’hôtel
Dear Fujiwara,Thank you very much our services are appreciated.We are very sorry have limited hair dryer,we will discuses to the Management for prepare more hair dryerKind regardsGazebo Beach Hotel
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
We like the fact that it’s a traditional style hotel with lots of gardens winding paths that runs from the street to the beach. The hotel does require some work but for the price it’s worth it breakfast is basic but enough to get you going and yes We would stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Agus, Gestion de l’hôtel
Dear Michael Andrew,Thank you very much you enjoy your stay in our traditional hotel.We will do our best or upgrade some services so on your next visit will much more comfortable stayKind regardsGazebo Beach Hotel
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Hotel very run down but value for money..staff were great.
Cheap and clean.great position…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Agus, Gestion de l’hôtel
Dear Pauline,We are very sorry some of our services are run downWe will discuses to the Management for upgrade the services so on your next visit will get much more comfortable stayKind regardsGazebo Beach Hotel