Note fondée sur 93 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Paris

Professionnel du tourisme. Que du positif!

Publié le 18 août 2015 sur Expedia
Accueil chaleureux, personnel disponible, équipements top, tout est parfait. Rapport qualité prix imbattable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2015 par Erlina, Gestion de l’hôtel
Dear Valuable Guest, thank you for your positive feedback. We are looking forward to welcoming you in very soon at Ibis Styles Bali Denpasar. Regards, Management.
5 sur 5
par Tony de Thailand

Tres bien

Publié le 26 mai 2013 sur Hotels
Hotel tres bien a tout point de vue situe dans une ville ou il n'y a pas grand chose a faire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2014 par Sugiharto, Gestion de l’hôtel
Cher Tony, Je suis tellement heureux que vous ayez choisi All Seasons Bali Denpasar pour votre voyage d'agrément, et c'est d'excellentes nouvelles que vous avez apprécié séjour avec nous. Merci pour vos précieux commentaires, j'ai partagé votre avis avec mon équipe et cela ne signifie vraiment beaucoup pour nous. Nous sommes tous impatients de vous accueillir à nouveau dans l'avenir.
4 sur 5
par un voyageur de Hyènes, en France

All Seasons Denpasar: proche aeroport

Publié le 23 oct. 2011 sur Hotels
Très bon hôtel de transit, très propre et copieux breakfast! Mais si on cherche du typique, passer votre chemin....
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2014 par Sugiharto, Gestion de l’hôtel
Cher client privilégié, Je suis tellement heureux que vous ayez choisi All Seasons Bali Denpasar pour votre voyage d'affaires, et il est merveilleux nouvelles que vous avez apprécié séjour avec nous. Merci pour vos précieux commentaires, j'ai partagé votre avis avec mon équipe et cela ne signifie vraiment beaucoup pour nous. Nous sommes tous impatients de vous accueillir à nouveau dans l'avenir.
5 sur 5
par un voyageur

Great value, awesome staff, totally recommend

Publié le 5 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2023 par Priyatna Widjajasoekma, Gestion de l’hôtel
Dear Valuable Guest,Thank you for left us this stay experience review. Glad in knowing that your stay was excellent with us especially for the affordable value also our team hospitality. Therefore, we do hope that we could have another chance in serving you with another pleasant stay experience with us at ibis Styles Bali Denpasar.Regards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2023 par Priyatna Widjajasoekma, Gestion de l’hôtel
Dear Valuable Guest,At first we would like to thank you for taking your time in sharing this stay experience. Regretfully in knowing that your stay may not as expected. It will be helpful if we could have spesific input related your expectations for us as we strive to serve you at the best.However, we will be more than happy in welcoming you back at your future trip.Feel free to drop us your further queries.Regards,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 févr. 2023 par Priyatna Widjajasoekma, Gestion de l’hôtel
Dear Andra,At first we would like to thank you for choosing ibis Styles Bali Denpasar as your acommodation. Regretfully in knowing that your stay was not as expected. It will be very helpful if you could advise us your expectations and input as we strive in serve you better in your next visit.We do hope that you have another plan in staying with us in your future trip.Regards,Priyatna Widjajasoekma
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2020 par Priyatna Widjajasoekma, Gestion de l’hôtel
Dear Valuable Guest, Appreciation of the time you have spare in sharing this stay experience. Glad to read that you were enjoying your overall stay experience with us. Please do not be hesitate in returning back and staying with us once again. We will be more than happy in arranging another pleasant stay for you in your next trip. Looking forward to welcoming you in our next visit. Regards, Priyatna Widjajasoekma
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 déc. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 déc. 2019 par Priyatna Widjajasoekma, Gestion de l’hôtel
Dear Valuable Guest, Thank you for the time you have spare during share this stay experience. We are open in receive any input to be our reference in taking improvement actions. It has come to our concern related with the ants which we believe far away from our standard. We will do re-stressed concerned team to ensure the same issue not occurs again in the future. We do hope that we could have another chance in serving you with another pleasant stay or even better in your future trip. Regards, Priyatna Widjajasoekma
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 nov. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2019 par Priyatna Widjajasoekma, Gestion de l’hôtel
Dear Valuable Guest, Thank you for the time you have spare during share this stay experience. We are open in receive any input to be our reference in taking improvement actions. It has come to our concern related with the ants which we believe far away from our standard. We will do re-stressed concerned team to ensure the same issue not occurs again in the future. We do hope that we could have another chance in serving you with another pleasant stay or even better in your future trip. Regards, Priyatna Widjajasoekma
4 sur 5
par un voyageur

Would stay elsewhere if it was a personal trip

Publié le 22 oct. 2019 sur Hotels
So-so hotel. Rooms were subpar and mine had ants on the counter with the amenities. Bed was comfortable though. If sleep is the only thing you need in a hotel, this place is alright.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2019 par Priyatna Widjajasoekma, Gestion de l’hôtel
Dear Valuable Guest, Thank you for the time you have spare during share this stay experience. We are open in receive any input to be our reference in taking improvement actions. It has come to our concern related with the ants which we believe far away from our standard. We will do re-stressed concerned team to ensure the same issue not occurs again in the future. Glad to read that you were enjoying your overall stay experience. We do hope that we could have another chance in serving you with another pleasant stay or even better in your future trip. Regards, Priyatna Widjajasoekma