Note fondée sur 475 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 sur 5
71 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
2,9 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Bed was dirty room was dirty no batteries in remote shower was dirty microwave was dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par general manager, Gestion de l’hôtel
Hello Dorian. I do apologize your stay was not up to standard. Thank you for bringing this to my attention so that it can be adressed with staff
5 sur 5
par un voyageur de Denton

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Deray, thank you for staying with us. We hope you'll consider us for your future visits
4 sur 5
par un voyageur de Denton

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
The rooms are very nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Deray, thank you for staying with us. We hope you'll continue to use us for your future visits.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Our room was covered in roaches. In the sheets, underneath the bed, on the walls. White powder on tv stand, and the bedding was dirty. Was told we could not get a refund on weekends so we ended up just leaving and sleeping in the car. Tried to ask if we could get a refund Monday and the front desk person said “No because we can’t prove you didn’t stay if it’s 2 days later”. Very unprofessional and anyone who feels uncomfortable or unsafe should always get a refund if they don’t even stay the night. DO NOT RECOMMEND THIS PLACE TO ANYONE!! Needs to be shut down.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Allyson, Iam sorry to hear about your experience with us. I have refunded your stay for your inconvenience, and will address this with the staff. Thank you for your time.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Deray, thank you for your stay and we hope you'll consider us for any future visits in Denton.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Roaches, uncomfortable beds, flat pillows, no remote to very small TV, noisy all through the night, greasy floors, no toilet paper...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Tera, I do apologize about the inconveniences encountered at our property during your stay. I will adress these things with our staff.
4 sur 5
par un voyageur de Houston

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
It was ok.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Reymundo, thank you for staying with us.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Devin, I apologize for your stay not being of better quality. Please feel free to reach out regarding any issues you encountered during your stay.
1 sur 5
par un voyageur

Horrible overall!

Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
This place is sooooooooo bad. I had to ring for someone to come check me in. There’s sketchy stuff happening in the parking lot. Our room has dead bugs in it. Our fridge was all rusted out. Do not stay here!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par General Manager., Gestion de l’hôtel
Hello Michelle, I do apologize that your stay with us was less than satisfactory. I will take the time to address these issues with our staff. Thank you for your feedback
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par general manager, Gestion de l’hôtel
Hello Akia, thank you for your feedback.