Note fondée sur 484 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 sur 5
71 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
2,9 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Danielle, thank you for staying with us. We hope you'll consider us for your future visits
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
When asked to fix shower they told me that they put in a work order and it never got fixed and the whole week that I was there
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
The hotel is standard very ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Oluwasuyi, thank you for staying with us. We hope you'll consider staying with us for your future visits.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Should not have to pay for roaches and dirty room. Raise your property standards.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Shannon, I apologize you did not have a good experience with us and appreciate the feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Nope

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
This is an extended stay hotel for transients. It was dirty, had roaches, dogs, crackheads.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Augustine, I do apologize your stay was not up to standard and appreciate the feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
ABSOLUTELY TERRIBLE. Dirty rooms, rooms missing furniture, appliances broken, smells like weed, dog poop in parking lot, a lot of creeps walking around. Don’t come here. Front desk don’t give a a crap about NOTHING
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jada, I do apologize that our rooms were not up to your standard, and that you experienced issues with our front desk agents. We will continue to train our agents. Thank you for your feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Check in problems

Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Our check in was terrible. No one at the desk so I called the number 500 on the phone provided and was told it was no loner in service. After waiting too long, a gal staying there came to the lobby and told me she had the same problem and gave me the number to call. When I called it, the guy came from just around the corner and was less than friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
I do apologize that you did not receive the level of customer service that we strive for with our front desk agents. The issue has been addressed and I appreciate your feedback
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
It was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par general manager, Gestion de l’hôtel
Hello Alicia, thank you for staying with us, we hope you'll consider us again for future stays
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
The place is nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par General manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing us for your stay here in Denton, Charles. We hope you'll choose us again for your next visit
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Bed was dirty room was dirty no batteries in remote shower was dirty microwave was dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par general manager, Gestion de l’hôtel
Hello Dorian. I do apologize your stay was not up to standard. Thank you for bringing this to my attention so that it can be adressed with staff