Note fondée sur 543 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Funky and Modern

Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
We loved this funky modern vibe in the RiNo district. The rooftop patio and hot tubs were a great way to unwind in the evening. And hot breakfast and a Latte made our morning start off great. The room was great and very modern including the elevated king size bed. The projector TV on the window screen was a super idea and we loved it that night after the hot tub. Do think a tiny bit of maintenance is needed to ensure all elevators, in-room electronics and automations are working as designed but other than that it was a great stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par Colter , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review!
3 sur 5
par un voyageur de Chicago

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Very expensive and showing its age. Included breakfast is one pre-packaged sandwich; everything else is ala carte and fully priced. Resort fee is an insult. Only one elevator operating. Housekeeping only every 7 days. Furniture showing wear. This was our go-to place in this neighborhood, but we won't be back.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear John,Thank you for choosing us and your long-standing relationship with Catbird. We greatly appreciate your honest feedback about your overall stay experience. We will ensure that we take this onboard to improve this for future guests.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Very courteous staff. Clean. Good breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Dawn, Gestion de l’hôtel
Soo glad you were pleased with our team and our delicious food!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Dawn, Gestion de l’hôtel
Hello Joan, please let us know how we can turn this into a 5/5 next time. We aim for excellence!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Dawn, Gestion de l’hôtel
So happy to hear from you Mary!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Place was awesome would definitely come back! Bed was super comfortable blackout curtains and quiet for picky sleepers like me! Goodbye vibes all around.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Dawn, Gestion de l’hôtel
So glad that you got some beauty sleep, although we try put off more of hello vibes than goodbye vibes!!Hopefully you'll get to say hello again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Dawn, Gestion de l’hôtel
Hello Judy! Next time hope we can make that an 11/10.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Rooms have a lot of perks and the rooftop area is amazing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Dawn, Gestion de l’hôtel
So glad you enjoyed our perks and took in the views from our cozy rooftop!
5 sur 5
par un voyageur de Skillman

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Dawn, Gestion de l’hôtel
So glad you had a five star experience with us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Hotels
we loved it and will be back
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Colter , Gestion de l’hôtel
Caroline, thank you for your review!