Note fondée sur 952 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2019 par Bina, Gestion de l’hôtel
Thank you for the rating ! We appreciate it !
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Benny, FDA, Gestion de l’hôtel
Hi Florrye, Thank you for your stay and review.
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Staff was excellent. Hotel very clean and quiet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Benny, FDA, Gestion de l’hôtel
Hi Susan, Thank you for your stay and review. We are looking forward to see you again soon.
par un voyageur
Not so great stay
Publié le 2 oct. 2024 sur HotelsThe hotel is pretty rundown. The staff in the front took a very long time to check me in. They kept saying they didn’t understand the software. They had to call tech-support. The carpet in my room was damp everywhere. There was a long stain on the ceiling above my bed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Benny, FDA, Gestion de l’hôtel
Hi Guest, We apologize for the inconvenience caused during your stay. We will look into your comments and will take necessary steps to rectify the problems.
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Benny, FDA, Gestion de l’hôtel
Hi Heather, thank you for your stay and review.
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
A mi hijo le robaron su nintendo switch en resepcion pedi que me mostraran las camaras primero me dijeron que podia verlas cuando cambiaran de manager se negaron a mostrarmelas diciendo que no funcionaban no lo recomiendo ya que me iso sentir insegura y la atencion estubo muy mala 😒😒
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Benny, FDA, Gestion de l’hôtel
Hi Denise, we are sorry about your bad experience. What we can do about the lost item is we check the lost and found. We have the disclaimer that the guests are responsible about your personal items, however, we have tried our best to find it. We are sorry that you lost your personal item in our property.
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Need variety in breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Benny,FDA, Gestion de l’hôtel
Hi Lyman, Thank you for your stay and review.
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Benny, FDA, Gestion de l’hôtel
Hi Michael, Thank you for your stay and review.
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
I was impressed with the overall quality and cleanliness of the entire property
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Benny, FDA, Gestion de l’hôtel
Hi William, Thank you for your stay and review. We are looking forward to see you again soon.
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Benny, FDA, Gestion de l’hôtel
Hi Mario, thank you for your stay and review. We are glad that you enjoyed your stay. We are looking forward to see you again soon.