Note fondée sur 909 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 sur 5
62 % des clients le recommandent
2,7 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Bof

Publié le 26 mai 2019 sur Hotels
Accueil très deconvenant. L'hôtesse nous à même suggéré d'aller voir ailleurs ; tout cela parce que je venais d'avoir une petite conversation avec mon épouse qui ne comprends que peu l'anglais. Elle a insinué qu'on la denigrait, qu'on était mal polis! Hôtelier retraité, j'ai toujours fait un effort pour mes clients pour parler au moins qq mots dans leur langue. Ici aux USA rien de celà. Cette dernière expérience m'a contrarié et j'avoue que cette dernière journée en gâche un peu! En plus la table de la cuisine était salle et la poubelle pleine, notamment de bouteilles d'alcool vides. Les escaliers sont répugnants de part l'odeur nauséabonde. Heureusement cette hôtel a une autre hôtesse extrêmement plus sympathique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mai 2019 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your comments. We are sorry for the service and cleanliness issue you encountered. We have shared your feedback with the housekeeping team to be more diligent in their efforts so that this does not happen again. Also, our staff genuinely cares about providing an enjoyable stay for all of our guests, so this incident is not a reflection of our usual service standards. We hope to host you again in the future so that we can provide you with a much better experience. Sincerely, Hotel Management
2 sur 5
par JOEL

Publié le 19 mai 2017 sur Hotels
hotel fréquenté par des résidents longues durée , dont certains travaillent le soir tard et se douchent la nuit. Abords crasseux, chambre limite propre, personnel agréable, mais ce n'est pas suffisant pour garder un bon souvenir
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2017 par Manager, Gestion de l’hôtel
Joel, we certainly apologize for the issues you encountered which led to a disappointing stay as it is never our intention to lose focus on providing you with the hospitality you deserve. We will be sure to share your feedback with the entire team and will use it as a training tool to improve our performance. We truly regret the inconvenience caused, and please give us another opportunity to make a better impression on your next visit to our area. Sincerely, General Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 déc. 2024
Inexpensive property in a very expensive area. When we pulled into the lot many street people hanging around the property. Front desk attendant very friendly but obviously friends with all these people. I had paid for the room so I ran up to check. Smelled of cigarettes,TV was on like someone had been hanging out in the room was pretty dingy and torn up. Went back to the front desk and said the room was unacceptable. Girl did not say a word except that my money was being refunded. After we left we saw her going into room with another homeless person. Obviously a voucher situation but needs to be handled much better in the property needs serious updating. Also I looked on a different site and saw it for $40 less than I originally paid. I have not seen my refund yet, will deal with corporate if it doesn't come through soon.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear MaryThank you for taking the time to write a review. We take guest feedback seriously, as it allows us to continue to improve our guest experience. We appreciate your review and will be taking the necessary steps to ensure the issues you described do not occur in the future.Sincerely,Hotel Management
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Andrea at the front desk has been amazing everytime we stay here!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Gang gang
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Joshua, Thank you for your feedback. We’re glad to know that you had a memorable stay with us! Your positive vibes are appreciated, and we always aim to provide a fun and comfortable environment for our guests. We look forward to welcoming you back to Extended Stay America and making your stay even better next time!Sincerely,Hotel Management
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels