Note fondée sur 325 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Won't stay there again. Smokers hanging around front door. No plastic cups. for water. Had to ask for extra towels even though we had register there would be 4 in each room.
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
No amities.. shady charters hanging around... smoking just outside the front door...
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
We had to have our room changed three times. The first room did not have pillows, lightbulbs, trash cans, and was not clean the second room. It had bed linen on the floor, dirty towels, and of course the bed was not made. The third room was made in with pillows it had an iron and no ironing board the toilet ran all night, and there was a hair in the ice bucket. The lady at the Check encounter was very nice and pleasant about having to change our room so many times.
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 13 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par -Dana, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us review!
par un voyageur
Publié le 10 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par -Dana, Gestion de l’hôtel
We apologize for any inconvenience you may of experienced!
par un voyageur
Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Found out that this property is mainly used to house the homeless. Didn't have hairdryer in one of the rooms. Turned on light in one room and bugs ran to hide. It had to work for us because we were left stranded by Mainstay and this is where Expedia put us.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par -Dana, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a review, we will be addressing your concerns!