Note fondée sur 884 évaluations de clients

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3,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
L’hôtel héberge énormément de SDF et le personnel de l’hôtel vit dans l’hôtel et contribue à un développement de la consommation du cannabis aux abords de la piscine et des endroits où il y a des enfants pour le petit déjeuner il est sympa mais le ravitaillement se fait Au compte goutte, quand on fait une réservation, on paye une réservation dans la totalité et non au compte goutte et autres petits points. Il y a énormément de chiens dans l’hôtel je n’avais jamais vu ça.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Dommage pour l’établissement que nous connaissons dans d’autres état, car celui-ci fermer aux occupants de pouvoir consommer du cannabis dans des dieux réservés aux enfants. Il y a énormément de chiens et c’est très bruyant au moindre bruit. Tous les chiens aboie petit déjeuner. Très bon état de la chambre malheureusement bof, bof car c’est pas du tout propre. Le personnel d’entretien ne fait pas son travail correctement, pas de mouchoirs, et pas de papier toilette
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2019 sur Expedia
Très calme proche commerces Village Inn à côté pour de bons Pie (gâteaux)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2019 par Heather , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We are so glad that you enjoyed the area and the local restaurants. We hope that the next time you are in our area that you will consider us again.
4 sur 5
par un voyageur de Makawao

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 nov. 2024
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024
Rooms smelled bad. The door did not open, the staff almost couldn't open the door. Waited outside for almost an hour before getting into the building. Would not recommend or stay at this location again. Cancelled my last night and went elsewhere.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
I received my deposit back but not the full 100$ deposit. They deposited exactly 75.99$ back into my account.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par victoria, Gestion de l’hôtel
Dear Angelita, Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Denver NorthglennYour feedback is very important to us, I’m saddened to hear that you had only received 75.00 of your 100 incidental hold back. Please reach out to the hotel so we can see why you did not get your full refund back. If there was a pet or you checked in early there are some fees that go with that. Rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. We appreciate the time you took to share your concerns.Sincerely,Victoria Virgil
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
AC was broken and staff made it a big deal when I asked to switch rooms.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par victoria, Gestion de l’hôtel
Dear Tyler, Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Denver NorthglennYour feedback is very important to us, I’m saddened to hear that you had some issues with the ac unit in your room. Rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. We appreciate the time you took to share your concerns.Sincerely,Victoria Virgil
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Cheap and somewhat convenient. It is an ols hotel and needs refurbishing. The staf was the highlight!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par victoria, Gestion de l’hôtel
Dear Joaquin,Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Denver Northglenn. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that you found the staff to be the highlight of your stay. We have been slowly updating this property. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely,Victoria VirgilGeneral Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
The room smelled terrible. I could not get a good night sleep. The door latch was flimsy and not secured.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par victoria, Gestion de l’hôtel
Dear Leonel, Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Denver NorthglennYour feedback is very important to us, I’m saddened to hear that your room had a funky odor in it. Rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. We appreciate the time you took to share your concerns.Sincerely,Victoria Virgil