Note fondée sur 646 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par Stéphanie

Publié le 13 août 2015 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2015 par Jesse, Gestion de l’hôtel
Hi There! Thank you for the positive review! Sincerely, Jesse Loose General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2024 par RI Management, Gestion de l’hôtel
Thank you, Enrique, for sharing your experience! We hope to welcome you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2024 par RI Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience, Robin! We hope to welcome you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par RI Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback, William! We appreciate your business and hope to welcome you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Great location. Quiet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par RI Management, Gestion de l’hôtel
Kelly, thank you for taking the time to share your experience with us! We hope to welcome you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par RI Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback, Jill! We hope to see you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Perfect location for a Red Rock Amphitheater concert.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par RI Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback, John! We hope to welcome you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur de Huber Heights

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par RI Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback, Angela! We hope to welcome you back in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
We had our dog with us so I scheduled with Residence Inn. The pet fee was $100 which is exorbitant. I did not check the cost of the pet fee which is on me. Had I checked it we would not have stayed there. To reiterate the PET FEE WAS $100 and I just want people to know that.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par RI Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback, Timothy. We are sorry to hear of your disappointment due to the pet fee. We wish you the best in your future travels.
5 sur 5
par un voyageur

Great

Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
Wonderful clean and spacious. Friendly staff!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par RI Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience, Audrey! We hope to welcome you back in the future.