Note fondée sur 490 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
69 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Le pire que j'ai vécu

Publié le 17 juin 2019 sur Hotels
Acueil pas très agréable Les photos sur le site d'Hôtel.com ne correspondent nullement à la réalité Chambre très vétustes et sale Peu d'équipement dont une partie ne fonctionne pas Pas de petit déjeuner, si ce n'est un café à faire soi-même et un frigo avec bricoles Pas de rideau sur une partie des fenêtres À rayer des listes absolument
4 sur 5
par Martine de Boissy-Saint-Léger, FRANCE

Excellent séjour.

Publié le 6 août 2016 sur Hotels
Excellent séjour dans ce B&B, très bien situé nous ayant permis d'optimiser nos visites : balade dans le quartier historique Larimer, le downtown, visite du très beau musée d'art de Denver, du Capitole et ses jardins, du jardin botanique, mais également de la célèbre brasserie Coors à Golden, avec dégustation.
2 sur 5
par Arnaud de Paris

Déçu et mécontent

Publié le 3 août 2016 sur Hotels
Chambre familiale bricolée ne correspondant en rien aux photos raffinées vues sur le net, dans un ancien salon reconverti, derrière la réception, bruyant. Bon petit déjeuner. Accueil quasi inexistant, excepté l'obligation de payer dès l'arrivée la totalité du séjour de deux jours. A éviter.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2024 sur Expedia
The rooms are VERY swanky (stayed in the Albert ste) but being that there is ZERO on-site staff, here is the issue: response times if there is an issue... and there was. We ran out of the ¼ roll of toilet paper by the 2nd day and there were only 2 washclothes for 2 ppl for 4 days. I emailed mgnt but got no response. Luckily we had our own TP! Then the 2nd day we found a cleaning person and asked them directly and she took care of it. But then the lock code stopped working on the room door. U have a maglock at the front door and an electric doorlock on the room. Evidently the batteries die all the time but cleaning staff cannot do that. So she let us in by using the master key but we had to wait for the Mgr to chg the batteries and reprogram the lock. Well she was supposed to be there in 5mins as she was already en route supposedly. That was at 9am. I had to go to a trade show, but my wife cldnt leave or she might not be able to get back in the room- and there is NO lobby. The Mgr finally showed up arnd 5pm. So my wife cldnt even leave for lunch or to go outside for fresh air. All day she was basically trapped in the room. Other issues: the furnishings in the room in the pictures must be for staging bc the room was much more barren when we were there- no decorative credenza, nightstands were diff, no bedskirt at all; the coffee was not replenished daily; the window onto the alley was missing the lock, homeless hang out on the side and in front of the bldg so remain vigilant.
4 sur 5
par un voyageur de Tulsa

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Great
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
There is no elevator, no hanger for clothes, no kitchen as pic advertised
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
It's definitely a place with character! The area is a bit sketchy and there always seems to be a few people hanging around the street outside--I would try to avoid coming and going alone if I could. The service was great however, and there's air conditioning and the bed was comfy. It was still a great experience. Definitely check out Pete's Diner and the Lion's Lair just down the street.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Had to park blocks way on side street with car not in safe neighborhood
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 août 2024 sur Hotels