Note fondée sur 915 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024
👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Ruth Kilzer, Director of Sales and Marketing, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Ruth Kilzer, Director of Sales & Marketing, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Very impressed with the staff at this hotel. Very nice and fast service. Rooms could use a little updating for as fancy as the hotel is but they’re clean and working and I truly have no complaints. Highly recommend
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mandalin,Thank you for choosing The Inverness Denver, a Hilton Golf & Spa Resort! We're delighted to hear that you were very impressed with our staff and appreciated the fast and friendly service. We appreciate your feedback about the rooms and are glad to know that, overall, you had a positive experience. Your recommendation means a lot to us, and we look forward to welcoming you back for another great stay!Ruth Kilzer,Director of Sales & Marketing
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Ruth Kilzer, Director of Sales & Marketing, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback!
1 sur 5
par un voyageur de Portland

Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Poor front desk and cleaning staff customer service. Lights out in elevators. Poor staffing levels and unfriendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Joanne,Thank you for sharing your concerns. We're disappointed to hear about the issues you encountered with our service and the elevator lighting. Your feedback is important, and we'll address these matters to ensure a more welcoming environment. We regret that your experience was not up to our standards and hope you'll consider giving us another chance to provide a better stay.Ruth Kilzer,Director of Sales & Marketing
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Ruth Kilzer, Director of Sales & Marketing, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Ruth Kilzer, Director of Sales & Marketing, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Really nice hotel. Great room and beds. The pool is so so. The bar downstairs was great. Very nice staff. Location is accessible to a lot of restaurants.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Ruth Kilzer, Director of Sales & Marketing, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Ruth Kilzer, Director of Sales & Marketing, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! Please contact us directly to further discuss your stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Ruth Kilzer, Director of Sales & Marketing, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback!