Note fondée sur 875 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 25 janv. 2024 sur Expedia
Hôtel moderne avec un design recherché. Dans un complexe vivant avec beaucoup d option de restauration.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par Maven Front Desk , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review! We're so glad that you enjoyed our property's unique features and restaurant options-- we hope to have you again soon!
par un voyageur
Publié le 18 août 2022 sur Expedia
Tout est très bien à part la climatisation bruyante que l'on ne peut pas déconnecter .
Ambiance tres froide de la chambre due à une décoration trop moderne.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2022 par Kristin A. Front Desk Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! I'm sorry to hear that not all was up to yours or our expectations. We value the feedback!
par un voyageur
Publié le 26 janv. 2022 sur Expedia
L'accès aux transport en commun est vraiment super
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2022 par Kelsey Turner Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We hope you come stay with us again soon.
par un voyageur
Publié le 16 août 2024 sur Expedia
The front staff was overwhelmed and the wait was terrible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par The Maven Front Desk, Gestion de l’hôtel
Hi Alan, thank you for the feedback, and we apologize for your wait and inconvenience. We hope you give us another opportunity to host you and take better care of you in the future.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Very nice property would stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Front Desk Mavens, Gestion de l’hôtel
Love to hear that you'd come back to us in the future!
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
I loved the location, the staff, and the room, everyone was very kind. That was why it was so surprising that the complimentary coffee shop, the Huckleberry staff, did not provide that same great customer service. Surely, this was just an off day for them, but I will either walk to Starbucks or Morning Jones in the future. However, again the motel itself was lovely.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par The Maven Front Desk, Gestion de l’hôtel
Hi Dana, thank you for proving such great feedback and for the good score! We are so glad you enjoyed your stay with us and our prime location, however, we are extremely sorry to hear you did not have a good experience at Huckleberry Roasters. Unfortunately, they are a completely independent business from us, so we have no authority over their employees, but I will definitely pass this along to their manager. We hope to host you again soon!
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Front Desk Mavens, Gestion de l’hôtel
Thank you for giving us such a high score. Hope you'll join us again in the future.
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Front Desk Mavens, Gestion de l’hôtel
A perfect score! Much appreciated. We hope you'll join us again next time
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
The Maven was the perfect property for my family and I’s recent summer vacation. It’s a fun property with lots to offer. The food hall downstairs was clean and had many great options for picky eaters. Happy Hour daily was a wonderful surprise. Our room was spacious and beautifully decorated. Coors stadium is within a quick walking distance. We would stay here again in a heartbeat.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Front Desk Mavens, Gestion de l’hôtel
We are delighted to see you and your family enjoyed your trip here with us. Extremely grateful for all the food options around us as well- so happy you found something for all!
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Excellent all around… we’ll be back!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Maven Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for the perfect score, Scott! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay, we hope to host you again in the future!