Note fondée sur 899 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Bel établissement historique

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Un bel hôtel historique situé en plein centre de Denver. Chambre agréable et grande. Service irréprochable. Le petit déjeuner est assez décevant, pris dans le hall d'entrée, pour un établissement de ce type c'est un point faible.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Karla S., Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We’re delighted to hear you enjoyed the historic charm and spacious accommodations of our hotel, as well as our attentive service. We’re sorry to learn that our breakfast offering didn’t meet your expectations. We’re constantly looking for ways to enhance our guest experience, so your comments are invaluable. We’ll be sure to review our breakfast options to better align with the high standards of our establishment. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide an even better experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2023 sur Expedia
Niche hôtel Nice location and great staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2023 par Oxford Management, Gestion de l’hôtel
Celine,Thank you so much for taking the time to leave us such a great review! We're so thrilled you enjoyed your stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2022 sur Expedia
Magnifique hôtel historique idéalement situé proche de la gare Union Station de Denver. Chambre superbe (literie très confortable) et personnel au top ! Un bel hôtel avec une âme !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2022 par Chris Luersen, Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Maxime,Merci pour votre avis! Nous aimons entendre quand nos incroyables associés sont reconnus pour leur service ! Nous espérons vous revoir bientôt!Always Oxford
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2022 sur Expedia
Charme suranné qui nous rappelle une époque révolue . C est élégant et parfait!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 févr. 2022 par Oxford Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you! Merci!
5 sur 5
par un voyageur de TAHOKA

Publié le 5 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 nov. 2024 par Andrew Knoedler, Gestion de l’hôtel
Good morning Mary,Thank you for taking the time to let us know about your stay. We're so happy to hear that you enjoyed your stay here at the Oxford Hotel. We hope we can welcome you back to our hotel again in the near future!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2024 sur Expedia
The property is very nice & close to shopping & restaurants. My only complaint is that they keep a live bird in a small cage in the lobby. I felt very sorry for the bird anytime I walked through the lobby. I felt that was very out of touch with how living creatures should be treated.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Alexis, Gestion de l’hôtel
Hello, Stephanie, Thank you for sharing your thoughts with us. We truly appreciate your feedback and understand your concerns regarding our canary. Her happiness and well-being are very important to us, and we ensure she is well cared for in a comfortable environment.We’re glad to hear you enjoyed the property and its convenient location. Your insights are invaluable, and we will take them into consideration as we strive to create a welcoming atmosphere for all our guests and residents.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Cosette Saull, Gestion de l’hôtel
Hello,Thank you for taking the time to let us know about your stay with us. We are so excited to see that you enjoyed everything we have to offer here at the Oxford Hotel. We hope to welcome you back again in the future!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Andrew Knoedler, Gestion de l’hôtel
Thank you John for taking the time to let us know about your stay. We're happy to hear that overall you enjoyed your time with us. Hopefully we can welcome you back again, and next time give you an experience to earn that 10/10.
4 sur 5
par un voyageur

Best historic hotel in denver

Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
best hotel in denver... brings back old world charm in new world sophitcation and has great service including the wisky tasting
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Andrew Knoedler, Gestion de l’hôtel
Hello Hansel,Thank you for letting us know about your experience here at our hotel. We're so happy to hear that you enjoyed the Oxford as much as we do and appreciate all the special features, design, and amenities it has to offer. We hope to welcome you back again in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
A classic hotel in Denver
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Karla S., Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We're glad you appreciated the classic charm of the Oxford Hotel. We take pride in being a historic gem in Denver and hope to welcome you back for another memorable stay!