Note fondée sur 788 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Marriott Team , Gestion de l’hôtel
Elodie, We’re delighted to hear you had a wonderful stay with us! Your 10/10 rating is a true complement to our team’s dedication to providing exceptional service. We look forward to welcoming you back!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
All good.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 oct. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de Highlands Ranch

Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
TV volume was very low and then the tv more or less stopped working. Ac was not great
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
Great location next to the entrance to the mountains. The room had everything we needed - the only issues were the TV operation and we could hear upstairs neighbors walking around a little too much.
5 sur 5
par un voyageur de Wichita

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Great open space to walk; nice and quiet.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Friendly staff, room was clean and a nice breakfast
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Very nice place. Rooms were clean. Staff was very friendly. Nice outdoor spot to sit. It is out by itself so we had to Uber everywhere. Just a fyi, not complaining. Also great view!