Note fondée sur 65 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
75 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Bon hôtel proche de l'aéroport

Publié le 21 juill. 2013 sur Hotels
Bonne option pour un vol tôt le matin. Hôtel vieillissant mais bien entretenu. Chambre confortable, excellente literie. Mention au restaurant chinois de l'hôtel avec un excellent menu dim sum à prix très raisonnable.
3 sur 5
par un voyageur de Aix-en-Provence, France

Publié le 13 août 2010 sur Hotels
Too far away from city center
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Hotel was clean. Our room was very clean, and comfortable. We stayed for three days because it was clean. Great breakfast options. In parts like the edges of the dining area the carpet was ripped and the hotel is a bit on the older side. Needs more maintenance. But otherwise our room was clean and enjoyed our stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Abdul Rofiq Kurnia, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. RojaraniWarmest Greetings from Grand Diamond Hotel YogyakartaThank you very much for taking the time to share your experience while staying with us at Grand Diamond Hotel Yogyakarta. It is a pleasure for us to know that you have enjoyed our facilities and services. Your review and suggestions will always be our passion to keep on improving our services.We will always wholeheartedly await the opportunity to welcome you back to Grand Diamond Hotel Yogyakarta Best Regards,ManagementGrand Diamond Hotel Yogyakarta
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 déc. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 nov. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2019 par Nunik S. (E-Commerce), Gestion de l’hôtel
Dear Our Valuable Guest Thank you for staying with us and for your kind review. We appreciate your valuable feedback. We are looking forward to welcoming you on your next stay with us. Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2019 par Nunik S/ E-Commerce, Gestion de l’hôtel
Dear our valued guest Thank you for staying with us and for your kind review. We appreciate your valuable feedback. We are looking forward to welcoming you on your next stay with us. Regards
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 janv. 2019 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Old hotel room need renovation

Publié le 26 oct. 2018 sur Hotels
Hotel is old and need renovation. Room smell is not good. Free shuttle to airport is a plus point.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2018 par Ayu, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Ivan We really appreciate for your review of our property and sharing your experience during your stay. And we are apologize for your inconvenience stay. We will do our outmost in improving our services & facilities, especially for our rooms, for your comfortable stay. Thank you
4 sur 5
par un voyageur

Cukup baik

Publié le 20 août 2018 sur Hotels
Untuk Room yg sudah direnovasi ok. Untuk yg belum sudah usang.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Hotel near airport

Publié le 13 août 2018 sur Expedia
Pour : Everything
Very good hotel, would go there again in the future