Note fondée sur 39 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 1 juin 2024 sur Hotels
Overall condition is good, but, not a up to date hotel, opened since 2015, but facility is considered old. Need some effort to bring up the facility.
Bath tub also not working.
par un voyageur
Shangri-La Hotel in Shangri-La
Publié le 11 janv. 2024 sur HotelsThis is a very premium Shangri-La experience in Shangri-La. Love the stay of this hotel. This hotel is also located at a strategic location.
par un voyageur
Very pleasant stay because of the hotel staff
Publié le 11 déc. 2023 sur HotelsThe amazing staff more than made up for the hotel’s aged look and feel. I really had a very comfortable and happy time staying in the hotel that could surely do with a makeover.
par un voyageur
Not a 5 Star Hotel
Publié le 14 août 2022 sur HotelsI traveled around the world a lot and have stayed in many 5 stars hotel. This was not even closed to that.
par un voyageur de Upland
Publié le 17 juill. 2022 sur Expedia
Good quality and service
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2020 sur Hotels
到香格里拉当然一定要入住香格里拉大酒店啦!!
果然五星级的酒店服务超棒,当初自己在订房的时候疏忽订到了吸烟房,当下打电话与酒店联系的时候麻烦他们帮我备注有更改成非吸烟房,结果入住当天才知道当天满房,所以帮我们升等到亲子的非吸烟房,而且房间还特地放了一个帐篷,小孩开心极了,晚上挑战自己一个人入睡成功,爸爸妈妈也难得一觉好眠。谢谢酒店的贴心
par un voyageur
Publié le 12 août 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2020 par Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
尊敬的贵宾: 感谢您对香格里拉品牌的认可,真诚期待您再次选择香格里拉!扎西德勒
par un voyageur
除了餐廳,都很好
Publié le 23 juill. 2020 sur Hotels來到香格里拉怎能不住一下香格里拉😂
總體來說,服務很好,特意安排了送機。
一進門就聞到了熟悉的味道,reception跟客房還是喜歡的感覺。可惜的是,本來想在去機場前在餐廳隨便吃點東西。結果點餐後幾乎一個小時中廚都還沒出餐,追問之下告知還要再等差不多一個小時。一怒之下,在酒店隔壁的蒼蠅小館28塊解決問題。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2020 par Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
尊敬的贵宾: 您好,香格里拉大酒店向您表示最诚挚的问候! 感谢您选择香格里拉大酒店作为出行的首选,并给予反馈。对于您此次入住期间的不愉快经历,我们深感抱歉。我们也希望您可以给酒店一个机会,接受我们的道歉。同时,酒店已将您所提到的问题反馈至相关部门,并持续监管,对员工进行相关培训以提供更优质的餐饮服务。我们始终致力于为客人提供更好的入住体验,一流的住宿环境与高品质服务是我们一直以来追求的目标。祝您生活愉快,扎西德勒!
par un voyageur
Generally good
Publié le 20 juill. 2020 sur HotelsIn general the hotel is good, location and staff especially. The two areas that require some sort of improvement are room air-conditioning and the quality of available food, especially breakfast, both very disappointing.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2020 par Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest: thank you very much for your comments. We are very sorry not make you have a perfect experience. We believe that the next check in will be satisfied. The hotel staff are looking forward to your visit again!
par un voyageur
Publié le 9 juin 2020 sur Hotels
Good services and good location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2020 par Guest Service Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest, It is glad to hear that you have enjoyed the stay with Shangri-La Hotel, Hopefully we will have the opportunity soon again to create another wonderful memories for you at Shangri-la hotel, We are looking forward to see you again soon.