Note fondée sur 761 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
96 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2019 sur Expedia
Le déjeuner était excellent et dans une grande pièce lumineuse!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2019 par Summer , Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Great place to stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Team Hampton, Gestion de l’hôtel
Thank You For staying with us and taking the time to fill out a survey.
1 sur 5
par un voyageur

Unattended desk and rude check-in agent

Publié le 26 sept. 2024 sur Hotels
The check-in person was rude, unhelpful and the worst I have experienced. My wife talked to another guest who was having troubles with his room key and needed assistance from the front desk that also complained about this individual. I travel through Des Moines a few times a year and have used this Hotel in the past. Never again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Team Hampton , Gestion de l’hôtel
Hello, thank you for the feedback. This will be shared and discussed with the Front Office Staff. Our goal is to make things right and satisfy all guest needs. Sorry the ball was dropped. I hope your willing to give us another try to better serve you on your next trip to the Des Moines area.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Team Hampton , Gestion de l’hôtel
Thank You For staying with us and taking the time to fill out a survey.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Team Hampton , Gestion de l’hôtel
Thank You For staying with us and taking the time to fill out a survey.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Team Hampton , Gestion de l’hôtel
Thank You For staying with us and taking the time to fill out a survey.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
Room was spacious, shower and bed were good. Weird noise coming from the air duct, and front desk staff were not too friendly. Breakfast was lacking, and coffee service was not maintained... pity, as it could be an awesome hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Team Hampton , Gestion de l’hôtel
Thank You for ranking our hotel!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Thermostat didnt have option to run the fan on constant. No air movement in the room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Team Hampton , Gestion de l’hôtel
We apologize for the thermostat fan setting issue.