Note fondée sur 830 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de Montréal

Publié le 15 juin 2018 sur Expedia
magnifique. Flambant neuf. Agréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2018 par Riann H., Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Room was OK clean stated there was parking and there was but it was extra $28 with the parking price included was definitely overpriced nearly $300 after taxes and parking
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Riann, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Zach , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide us feedback from your recent stay with us. We appreciate you and your time spent here! On behalf of Hilton Des Moines Downtown, we hope to see you again in the future, enjoy the rest
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Really enjoyed the stay except for the untold parking fee of $28
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Zach, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us feedback. We appreciate you staying with us, and we hope to have you stay again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Overall amazing stay. Hotel was clean, staff was pleasant and helpful. Would definitely stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Zach, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us such great feedback. We appreciate you staying with us, and we hope to have you stay again. Have a wonderful rest of the summer!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Hotel was very good Restaurant for dinner is overpriced and I had my worst ever
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Zach, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us feedback. We appreciate you staying with us, and we hope to have you stay again. Have a wonderful rest of the summer!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Zach, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to leave us such great feedback. We appreciate you staying with us, and we hope to have you stay again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Great stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Riann , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We looking forward to seeing you again.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Riann, Gestion de l’hôtel
I am sorry you did not have a good experience, could you provide me with some feedback on your experience?
5 sur 5
par un voyageur de Ida Grove

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Friendly service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Zach, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us such great feedback. We appreciate you staying with us, and we hope to have you stay again. Have a wonderful rest of the summer!