Note fondée sur 944 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mars 2024 sur Expedia
Too hot in the room, no HVAC control
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par Max Halsted, Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Unfortunately in the guest rooms you are not able to control the temperature in the rooms. We are an older hotel and we using what is called a two pipe system. Either the entire building is Heat or Cool.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 oct. 2024
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Max Halsted, Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
We appreciate your review
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
This property needs a total renovation. The room and furniture were nice enough, but the bathroom is outdated. The toilet would run on and off during the night. The AC unit was VERY loud. The parking deck was CLOSED, and the temporary/alternate parking was further from the building. This was very inconvenient. The overall experience felt like a rip off for the price paid.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Max Halsted, Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
I do apologize for the parking situation, We at the holiday inn are trying to adapt the best we can to accommodate everyone. The alternative parking is not ideal.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
The room that we got - facing the freeway was loud and the air/cond. was loud - not only that the Parking lot was across the street.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Max Halsted, Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
We are working as fast as we can to get to the necessary repairs done on the parking deck. Do you recall you room number so I can have the AC checked out?
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Stay was great minus the fack that their primary parking spots were not open. Had to use the back lot for parking. Then, we walked through the empty blocked off primary lot to get to the door. The staff were kind and the pool area was clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Max Halsted, Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Sorry again about the parking situation. We are doing out best to accommodate our guests
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Worked well for an overnight stay . And really appreciated the shuttle to the aurport
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Max Halsted, Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Thanks for the review
5 sur 5
par un voyageur

Great stay!

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
It was greet! Dront desk staff were very friendly and helpful. Our room was clean and comfortable and we had a great stay. The shuttle service was great as well.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Max Halsted, Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Well thanks for the kind words
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Max Halsted, Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
What could have made your stay better?
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Max Halsted, Front Office Manager , Gestion de l’hôtel
Thanks for the kind review