Note fondée sur 759 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
4,9 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,9 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 nov. 2024
My only complaint is that I’m pretty sure I reserved a room with a tub, but that isn’t what I got. I also upgraded to a free breakfast but wasn’t told how to obtain it.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We're so pleased to see you enjoyed your stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
We had an amazing stay and would absolutely stay again. The beds were comfortable and the facilities clean. The only problem we had was ongoing maintenance with the parking garage leaving the garage to hotel elevator inoperable, which made it difficult to carry a toddler and her gear up to our car for our outing for the day.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We hope to see you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Overall very nice, great speak easy but you need reservations to get in. Valet parking is expensive but overall good experience
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Alyssa Salazar -Front Office Supervisor, Gestion de l’hôtel
Thank you, Curtis, for the overall positive feedback. We appreciate your comments and will work to improve for your next visit. We hope to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Alyssa Salazar -Front Office Supervisor , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your perfect 10 out of 10 rating! It is music to our ears to know that you had such a positive experience with us. Your feedback is incredibly motivating for our team, and I will be sure to share your kind words with everyone here. We look forward to welcoming you back on your next stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Alyssa Salazar -Front Office Supervisor , Gestion de l’hôtel
Thank you, Larry, for the perfect rating! We're thrilled to hear you had a great stay and appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Cool atmosphere
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Alyssa Salazar -Front Office Supervisor , Gestion de l’hôtel
Thank you, Roxanna, for your feedback. We appreciate your comments about the atmosphere and look forward to the opportunity to improve and earn that 5/5 on your next visit.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
The hotel was fine for our trip to the Iowa State Fair, but housecleaning and staff service could be better. Dinner at onsite restaurant was excellent, however.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We're sorry to hear we didn't meet your expectations. We hope you'll allow us another opportunity to provide a much better experience!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Alyssa Salazar -Front Office Supervisor , Gestion de l’hôtel
Thank you Jonathan for the positive feedback! Your perfect score means more to us than you know. It is so rewarding to know you enjoyed your stay with us. We hope to have the opportunity to host you again in the future!