Note fondée sur 888 évaluations de clients

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3,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 juill. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Good hotel

Publié le 22 juill. 2023 sur Hotels
Very big and confortable room nice people very helpful good breakfast only one bad point only one lift was working instead of 2 for economy and not really fast to go to the lobby in the morning
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2019 par Lindsay Hamilton, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback regarding your recent stay at our hotel. Please know that your feedback is extremely valuable to us and we will utilize your response to make every guest experience the best it can be. I hope you will come back and visit us again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 mars 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
It was a good experience. We got our room quick and was cleaned the following day. Although, we noticed there was only one working elevator. We had a good option for breakfast and the hotel was accessible to parking garages and other points of interest
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Good location, terrible housekeeping service

Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels
During my recent stay. I had a disappointing experience with the housekeeping service. Despite requesting room cleaning three times from different staff members, my room was never cleaned. Each time I asked, I was assured that someone would come to clean, but it never happened. To make matters worse, we even ran out of toilet paper and had to request it ourselves. This lack of attention to cleanliness and service is unacceptable and significantly impacted my stay. I hope the management addresses this issue to ensure better service for future guests.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
The breakfast was excellent. I liked the taco option on the breakfast bar and the French toast was an extra special treat.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia