Note fondée sur 939 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Marsha, We are thrilled to have met your expectations and can't thank you enough for staying with us. The compliments of your star rating are always welcome, but the best compliment would be a return stay. We hope to see you again! Best, Sedi Halvorson, GM
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear James, I'm glad that all aspects of your stay met your expectations. We can't thank you enough for staying with us, and we hope to host you again soon. Best, Sedi Halvorson, GM
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Good cleaning crash
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear ali, It was kind of you to take the time to review our hotel. I’m glad you enjoyed your visit. We appreciate your choosing us and hope to host you again. Best, Sedi Halvorson, GM
par un voyageur
Comfortable and relaxing hotel
Publié le 15 août 2024 sur HotelsGreat hotel with large, clean room. Quiet even though a lot of people were staying there. Restaurant is good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear B ALLISON, Thank you for your business and for taking the time to share a review. I am glad you felt well taken care of in a clean and quiet environment. We strive to provide a great overall experience and will share your feedback with our team to let them know they should keep up the excellent work. Please come see us again soon. Best, Sedi Halvorson, GM
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Monte, I'm glad that all aspects of your stay met your expectations. We can't thank you enough for staying with us, and we hope to host you again soon. Best, Sedi Halvorson, GM
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Judy, Our goal is to provide comfort to all our guests, so I regret that you did not enjoy your visit. We appreciate your attention to reviewing our hotel and hope to better serve you upon your return to the area. Sincerely, Sedi Halvorson, GM
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Greg, Thank you for the great review. It was our pleasure to host you, and we hope to do so again soon. Best, Sedi Halvorson, GM
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Judy, We are truly grateful for choosing to stay at our hotel. It is our utmost priority to exceed your expectations during your next visit, and we sincerely apologize for any inconvenience you may have encountered. Sincerely, Sedi Halvorson, GM
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear YVES-DENIS, I am glad our hotel provided you with a wonderful experience while visiting our area. Thank you for your business and for taking the time to share your review. We hope to see you again in the future. Best, Sedi Halvorson, GM
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Didn't like the extra charge for parking and wi-fi access.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear John D., I am sorry that you were disappointed with the parking. In Des Moines as in most cities, parking is valued at a premium, and fees are required for the upkeep of the parking areas. Charges are typically kept separate from the room fees, as only some people who stay at the hotel have a car. We appreciate your review and hope to host you again in the future. Best, Sedi Halvorson, GM