Note fondée sur 605 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de ks

Very nice hotel

Publié le 13 nov. 2017 sur Expedia
We very happy for room is nice everything is nice,only we not like my little dog when go inside room something olor wire
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2017 par Tom, Gestion de l’hôtel
Hello and thank you very much for the 5 STAR review of your recent experience with our TownePlace Suites. We look forward to seeing you again soon. Best regards, Tom Murray General Manager
5 sur 5
par un voyageur de Bellevue

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Thank you for a great stay.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Checked in late and left early. Didn't see much of the hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Good
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2024 sur Hotels
Great experience. Staff was friendly and helpful!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 juin 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Wouldn’t stay again, but okay

Publié le 7 juin 2024 sur Hotels
The hotel is fine. It’s a little dated and there were strange marks that seemed like blood on the bathtub (could not be washed off). The breakfast is fine. Beds are relatively comfortable.
1 sur 5
par un voyageur

Don't stay here they will give your room away

Publié le 28 mai 2024 sur Hotels
My stay was non existent, because for God knows why the hotel decided to give my room to someone else..I had this room booked and paid for since May 6 th. Upon my arrival they tell me. Oh we have some bad news. We gave your room away and we are booked full..They did not call or email at any time during the 3 weeks that the room was in my name. They claimed that they tried to reach me at 5pm the day of my reservation. I received NO CALL NO EMAIL.