Note fondée sur 899 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Très bon sejour à Destin

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Joli hotel tout confort avec petit déjeuner bien fourni et piscines intérieure et extérieure ouvertes. Personnel très agréable. Comme déjà commenté, le ménage et les ravitaillements de serviette, shampooing... ne semble pas fait spontanément pendant le séjour mais sur demande. Ca ne pose pas de problème en pratique mais il faut le savoir.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par SummerPlace Management, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your feedback! We are very happy you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 avr. 2024 sur Expedia
One of the greatest place we been in the last 2 weeks!
5 sur 5
par un voyageur de Clarksville

Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Great
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Was not impressed

Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
When I arrived the person at the front counter was not very polite. Even when I asked went up to the front desk to ask for towels there was another woman and she was rude. There were no pool towels by the pool. The pool side tables and chairs were never pulled out for vacationers.
4 sur 5
par un voyageur

Suggestions

Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Breakfast could have been better and beds too high.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
I loved the view from my room balcony, loved the breakfast we enjoyed our stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par SummerPlace Management, Gestion de l’hôtel
I am very happy to hear how much you enjoyed your stay! Hopefully, we will get to welcome you on a return visit in the future!
3 sur 5
par un voyageur

Fees

Publié le 27 sept. 2024 sur Hotels
Our stay was pretty good. Front desk staff didn’t seem too friendly. They double charged me for Check-in deposit and my pet fee. So instead of just $180 pending on my account there is $360 pending. The first time the card reader said it was approved but the computer said it was denied then the 2 second time the card reader said it was declined but the computer said it was accepted.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par SummerPlace Management, Gestion de l’hôtel
I am glad you enjoyed your stay despite being confused by the pet fee and incidentals hold. As was shown to you at the time of check-in, we only had one pet fee and one incidental hold, totaling 180. Hopefully, you have clarified any confusion with your bank. We sincerely hope to welcome you back in the future.