Note fondée sur 939 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,5 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2023 sur Expedia
Hébergement très sales et pas du tout pris en soin par le personnel, les draps sont toutes tachées, je recommande pas car même si le prix est bas mais un hôtel mérite une propreté de base.
par un voyageur
Not Worth Over $40
Publié le 18 août 2024 sur HotelsNo Towels. No Shower Curtain. No Soap. No Hot Water. No Breakfast. No Deposit.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
The roachs
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
My experience at this hotel was really bad. The staff was really rude, no professionalism. The door was locked many times and also tv was not working properly. There were many bugs in the room too. I saw others people too complaining about the same issues.
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Great staff, not so great rooms.
Publié le 13 août 2024 sur HotelsI had to switch rooms 5 times before I could get somewhat comfortable. First room I saw a roach within 5 minutes. Second room I saw at least 5 as soon as I turned on the light. It was extremely late so I decided to stay once the manager went out of his way to get me a room that was decent. But for the price I paid, overall I can't really complain. If they got an exterminator and made sure that it stayed bug free, I would have given 5 stars, simply because the staff was great.
par un voyageur de Southaven
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
So many things went wrong, from a doors that don't work, to roaches crawling the walls
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Property has roaches holes in the wall dirty carpet. Wouldn't refer it to my dog let alone w human
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Hotels