Note fondée sur 1 178 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
83 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024
Staff was very helpful and courteous as we were checking in late due to attending a concert nearby. The hotel is in average condition and could use updates, however, the bed and sheets are very nice and comfortable. It was a decent hotel for the low price of the rooms.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Sam M, Gestion de l’hôtel
Hello ShannonI appreciate the time you took to share your experience! It reinforces our commitment to providing the best stay possible.
2 sur 5
par un voyageur

Pleasing staff

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
We had to scrub the bath tub and mold on the shower head. The hallway was stuffy and reeked with the odor of weed and tobacco smoke. But we very pleased with the way we were treated by the staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Sam M, Gestion de l’hôtel
Hi MiltonI’m sorry we didn’t meet yourneeds for this stay. We willaddress this issue with ourstaff and determine ways toprevent this from happening.Again, thanks for yourcomments and I hope to havea second chance to earnyour business.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Sam M, Gestion de l’hôtel
Hello I appreciate the time you tookto share your experience! Itreinforces our commitmentto providing the best staypossible.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
The rooms were very dirty and outdated. Plus side, Front desk staff was very nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Sam M, Gestion de l’hôtel
Hi SheaThanks for this feedback. I’msorry we didn’t meet yourneeds. We will address thisissue with our staff to improvebest practices.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
This place was terrible there were bed bugs, dirty linens, and a horrible smell.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Sam M, Gestion de l’hôtel
Hi RanishaI appreciate that you shareddetails of your recent staywith us, and am sorry for yourexperience. Feedback likeyours is crucial for our growth.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Amazing room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Sam M, Gestion de l’hôtel
Hello RobI appreciate the time you tookto share your experience! Itreinforces our commitmentto providing the best staypossible.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Sam M, Gestion de l’hôtel
Hi RobynThank you for sharing your concern with us , We apologize for any inconvenience this may have caused you .Kind Regards!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Sam M, Gestion de l’hôtel
Hello JamiuThanks for your feedbackyour opinion means a lot tous. We hold our staff to thehighest standards, so it’s niceto hear when things go well.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Sam M, Gestion de l’hôtel
Hi LayahThank you for sharing yourexperience with us here. I’ll besure to commend the staff fora job well done.Character count: 166
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Sam M, Gestion de l’hôtel
Hello TerryThank you for the positive feedback , Were glad you enjoyed your stay with us .We look forward to serving you again in the near future.