Note fondée sur 499 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Great service & clean room made this a great stay
Publié le 9 nov. 2021 sur HotelsBon séjour, travailleurs trop gentilles, chambre propre.
服务好房间干净非常推荐
The very friendly reception staff made exceptions to my stay to make it extra pleasurable. Free coffee at the front is a great bonus. Room was spacious, well-equipped, comfortable, and clean, wonderful scent when I first walked in, had a faint cigarette smell by morning, though not a negative at all.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2021 par Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for the positive feedback. We appreciate it. Allen Park Management.
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2019 par manager, Gestion de l’hôtel
thank you for your feedback
par un voyageur
If you want ho sleep, don’t go !
Publié le 16 oct. 2018 sur HotelsBruyant ! Motel devant une route très fréquentée, des murs en carton et des gens qui font du bruit la nuit. Si vous voulez dormir n’y allez pas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2018 par manager, Gestion de l’hôtel
thank you for your feedback, we are working on the issues you raised
par un voyageur
Publié le 7 juin 2018 sur Expedia
Friendly staff, room just OK, hairs from previous renter still on the floor. Noisy. Good for one night, no more.
par un voyageur de Colorado Springs
Publié le 20 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for the Awesome feedback. We are very happy you enjoyed your stay at the property
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for the Great Feedback. Allen Park Management.
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par APMLMT, Gestion de l’hôtel
I'm sorry you had a bad experience. We would like to know whjy, so we can address your concern.
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par APMLMT, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for that 10 out of 10 review. It will be my pleasure to let all of our staff know you were happy and we look forward to seeing you again.
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par APMLMT, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the 5 out of star review. It is always great to hear we did an excellent job! We look forward to seeing you again.
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par APMLMT, Gestion de l’hôtel
Thank you for the 5 out of 5 star review