Note fondée sur 920 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
2,5 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur de Livonia

Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
Waited at counter for about 7 mins because the counter person was to busy making her lunch. First room wasn’t completely clean, pillow cases not on pillows, surfaces not wiped down. Was moved to a different room where the door didn’t open or close properly. Room floor was dirty, and smelled like dog pee.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 oct. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
Everything
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
La habitación no estaba limpia, no habia servicio de piscina porque estaba demasiado sucias.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 oct. 2024 sur Hotels
For a strict non smoking hotel, it reeked of smoke. Toilet stopped working in the middle of the night. Room was clean though and breakfast was great. I can see they are updating things.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 oct. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 oct. 2024 sur Expedia
This property was disgusting from the lobby to the room. Staff was disrespectful/rude. All of the employees and their families live there at the hotel and are given leniency on hotel RULES AND REGULATIONS
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 oct. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 oct. 2024 sur Expedia
The area was not the best for staying with pet. I am surprised as we are Wyndham vacation owners and would expected better.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Nothing