Note fondée sur 761 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 mars 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Great place and great location.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Simple and quiet
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
All the people working there were so nice. The free breakfast was good enough for the price and the room was clean and quite but marijuana smell in the lobby was too bad for me.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
The hotel was in a very convenient location. It had easy parking and had very nice receptionists and housekeeping and the breakfast was very good, the waffles were my favorite. The only issue we had was that the floor in our room was dirty, as our socks and feet would get black from the floor.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 août 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Devon D, Gestion de l’hôtel
Quantanise: Your rating is based on you making a reservation past our cancellation period and not arriving to the hotel to check into your reservation and requesting a full refund that was denied. I apologize our policies were not to your standard and hope you give us another opportunity in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
It was nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Devon D, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 5 star rating!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Devon D, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 4 star rating!