Note fondée sur 909 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
87 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Rapport qualité prix correct mais environs...

Publié le 26 oct. 2018 sur Hotels
Peu d’équipements sur place. Petit déjeuner quelque peu décevant. Mais dans l’ensemble bon séjour et personnel très agréable. À recommander à condition d’être véhiculé
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Jonathan B, Gestion de l’hôtel
Hello ArtasiaThank you for your reviewWe would love to hear the details of your stay.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Decent place to stay, staff was friendly and hotel was safe and quiet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Jonathan B, Gestion de l’hôtel
hell HemantThank you for the review. We hope to see you again soon
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
This was our second year coming for the Dream Cruise. We have friends that have joined us, and we will return. Still learning about the property-the courtyard especially. We haven't used it yet but plan to next year. I spoke with security-very happy how some things were handled. It would have been nice to have more towels, and our beds made at least once in three days. That was the only downfall.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Jonathan B, Gestion de l’hôtel
Hello GillianThank you for your review.We are always looking for ways to improve our service. Our guest deserves the best and we are going to provide that type of experience. we can and we will be better
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
We patronized this hotel because we were visiting family in the area. Upon entering the room, I noticed a very noticeable “musty” smell as if the carpet needed to be pulled. While in the restroom, I observed a soiled washcloth hanging from the shower curtain. Later on, my mother found a flea crawling on her ankle. I’m not a particularly picky person, but the combination of issues with this place was totally unacceptable. To top things off, I noticed that when I received my final bill, they DID NOT honor the price quoted on Hotels.com. THAT issue will be addressed with that location and if not rectified, further up the chain. The Marriott brand should be ashamed of allowing one of their properties to drop so far below their standards!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
I like the hotel was near a shopping area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Jonathan B, Gestion de l’hôtel
Hello UniqueThank you for your review.We want to be better for guest because they deserve to have pleasant experience. This is our number one goal. Thank you for the opportunity.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Jonathan B, Gestion de l’hôtel
Hello AnonymousThank you for your reviewWe would love to hear the details of your stay
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Jonathan B, Gestion de l’hôtel
Hello KatherineThank you for the awesome review.We hope to see you again soon
3 sur 5
par un voyageur

Lack of cleanliness

Publié le 13 août 2024 sur Hotels
There was a hypodermic needle on the elevator floor.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Jonathan B, Gestion de l’hôtel
Hello GarneyThank you for your reviewWe can and we will be better with service we provide. It saddens us to discover that you did not experience a top-notch type stay. We will be better for our guest
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Mold in areas strong marijuana smell in room drapery