Note fondée sur 744 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 avr. 2024 sur Expedia
Good place to stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing the Detroit Marriott Livonia! We appreciate your business and look forward to servicing you again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2023 sur Expedia
Très bien situé et avec restaurant sur place et bar
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2023 par Lisa, Sales, Gestion de l’hôtel
We are happy you enjoyed your stay!
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 févr. 2018 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de Grand Haven

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Great value in convenient location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Lisa, Sales, Gestion de l’hôtel
We are happy you enjoyed your stay!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
Love the property, cleanliness and amenities, but just wish the rooms with 2 beds were queen versus double. Beds are small for adults sharing but we made it work.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Lisa, Sales, Gestion de l’hôtel
Thank you for review and feedback!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
Would stay again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Monica, Gestion de l’hôtel
Gary,Thank you for staying at the Livonia Marriott! We truly appreciate your business. I hope that you will give us another opportunity to serve you if your travels bring you back to the area.Yours in hospitality,Monica McLendonGeneral managerLivonia Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Monica, Gestion de l’hôtel
Jessica,Thank you for staying at the Livonia Marriott! We truly appreciate your business. I hope that you will give us another opportunity to serve you if your travels bring you back to the area.Yours in hospitality,Monica McLendonGeneral managerLivonia Manager
3 sur 5
par un voyageur de NORTHVILLE

Publié le 31 août 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Monica, Gestion de l’hôtel
Farhad,Thank you for staying at the Livonia Marriott! We truly appreciate your business. I hope that you will give us another opportunity to serve you if your travels bring you back to the area.Yours in hospitality,Monica McLendonGeneral managerLivonia Manager
4 sur 5
par un voyageur de Bexley

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
The staff was great. I had to move rooms three times for varying reasons (room not made up, soaking wet carpet), and they did a nice job of accomodating me.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Monica, Gestion de l’hôtel
John,Thank you for staying at the Livonia Marriott! We truly appreciate your business. I hope that you will give us another opportunity to serve you if your travels bring you back to the area.Yours in hospitality,Monica McLendonGeneral managerLivonia Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Monica, Gestion de l’hôtel
Renae,Thank you for staying at the Livonia Marriott! We truly appreciate your business. I hope that you will give us another opportunity to serve you if your travels bring you back to the area.Yours in hospitality,Monica McLendonGeneral managerLivonia Manager