Note fondée sur 205 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
Bon rapport qualité-prix !!!
par un voyageur
Bon rapport qualité prix
Publié le 24 mai 2024 sur HotelsBon rapport qualite prix mais personnel peu agreable.
Check in tres long
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Quality Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience with us. We're glad to hear that you found our hotel to be a good value for money. However, we apologize for any inconvenience you experienced during the check-in process and for any interaction with staff that fell short of your expectations.
par un voyageur de WILLOWICK
Publié le 17 oct. 2024
Part of the carpet was wet. Smells like pot in A nonsmoking room.
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Good
Publié le 18 sept. 2024 sur HotelsIn the toilet in my room the dirty water did not go away, apart from that everything was very good.
par un voyageur
TEAR THIS DUMP DOWN!!
Publié le 17 sept. 2024 sur HotelsChoice should remove itself from any affilliation with this run down overpriced dump! Honestly it should be torn down! Stop advertising this as a hotel! It is an old dilapidated MOTEL! The carpet was soaked and mildewed from the leaking refrigerator THAT HAD A DIRTY TOWEL INSIDE IT TO CATCH THE WATER! This was THE worst "hotel" experience I've ever had. I would very much like a refund for my stay!
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Staff were kind and breakfast was free.
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Location was convenient. Haven’t stayed in a room that tight in 40 years.