Note fondée sur 474 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
66 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Very nice
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
I no more than opened the room, and realized I would rather spend the extra 30$ to stay across the street at the Baymont. So I checked out virtually immediately.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
Overall somewhere I will always book when I come to town. Affordable, convenient if no transportation, bus line. Housekeeping needs to pay more attention to trash under sofas or beds.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Hotels
Took many tries to get door to unlock.Breakfast was in paper sack with items I could not eat. Room had a damp smell witch lingered in clothing. Not as pictured on website.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
I liked it overall, not too bad. Of course don't expect too much at this price either. Nice to just pull up to the room like a traditional motel.
4 sur 5
par un voyageur de Medford

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Good people
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
Only thing I needed was a refrigerator
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Hotels
The room had been picked up but was not actually clean. mouse droppings in the drawers as well as dust and debris. many of the fixtures were broken or in disrepair including the shower head. No stopper for the tub. No mini fridge or microwave.