Note fondée sur 934 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Cap-Saint-Ignace
Publié le 27 sept. 2021 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 24 nov. 2019 sur Hotels
comfort hotel and very good breakfust
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 nov. 2019 par Front Desk Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We are so glad you enjoyed out breakfast. We hope to see you again on your next trip to the Troy area.
par olivier
Publié le 30 mars 2017 sur Hotels
par un voyageur
Hôtel sympa
Publié le 2 févr. 2017 sur HotelsHotel très agréable !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2017 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you
par un voyageur
Hotel confortable pour visite professionnelle
Publié le 7 déc. 2016 sur HotelsSéjour professionnel très bref. Peut être pas le plus abordable, mais grand confort, grande chambre, pas mal de possibilités, facilement accessible et assez proche de FCA et GM.
Grand centre commercial juste à côté. Mais pas eu le temps de visiter
par Alp de Bruxelles
Correct
Publié le 16 juill. 2015 sur HotelsBon hotel, face au centre commercial le plus chic du Michigan. Même si la déco date un peu, bon service, bon état général.
par un voyageur
Publié le 6 août 2013 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
The only problem with the rooms is the pillows
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us! Should you have an issue with your pillows in the future please call the front desk so we can provide new ones for you.
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Overall it was a pleasant stay. Clean rooms, friendly front desk personnel, quiet and they even had warm cookies at the front desk nightly for free! My only issue was my second night my room key just stopped working and when I got a new one it still would not work. Not that anyone is to blame but maintenance tried multiple keys and could not get any but his master key to work. It was not addressed until the next morning but made me feel stuck in the room at 6pm throughout the night because I did not want to have to ask to be let back into my room. Also a little stressful leaving the next morning with no key and not knowing what the situation will be when you return but they did get it fixed I just had to call and make sure before I arrived back
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
I am so sorry you had an issue with your key. I'm glad we were able to get it resolved and am happy you enjoyed the rest of your stay.
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Staff was wonderful, hotel is clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review. We are truly happy you enjoyed your stay and hope to see you again!