Note fondée sur 729 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Expedia
They were doing some remodel so parking was being used by the construction company but all in all a good stay. Was very expensive but we had to be close to hospital so we had to pay the price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Amber, Gestion de l’hôtel
We are happy to hear you enjoyed your stay and look forward to welcoming you again soon! :)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Amber, Gestion de l’hôtel
We are happy to hear you enjoyed your stay and look forward to welcoming you again soon! :)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Amber, Gestion de l’hôtel
We are happy to hear you enjoyed your stay and look forward to welcoming you again soon! :)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Amber, Gestion de l’hôtel
We are happy to hear you enjoyed your stay and look forward to welcoming you again soon! :)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Amber, Gestion de l’hôtel
We are happy to hear you enjoyed your stay and look forward to welcoming you again soon! :)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Amber, Gestion de l’hôtel
We are happy to hear you enjoyed your stay and look forward to welcoming you again soon! :)
5 sur 5
par un voyageur

Family trip

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Great customer service, quiet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Amber, Gestion de l’hôtel
We are happy to hear you enjoyed your stay and look forward to welcoming you again soon! :)
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Amber, Gestion de l’hôtel
I do apologize your stay experience wasn't met to your expectations. We are really excited to be working on the next half of our rooms for renovations and can guarantee once complete new carpeting appliances, furniture everything if you would consider giving us another try. Thank you
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Broken bathroom door handle, toilets didn’t flush properly, no housekeeping unless you asked for it. Wouldn’t recommend.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
Great staff