Note fondée sur 698 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
71 % des clients le recommandent
3,1 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Décevant

Publié le 18 juill. 2022 sur Hotels
Assez vétuste la chambre était vieille et sentait mauvaise.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2022 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time for to tell us about your stay. I sheared your rating with my staff and thy joined me to thank you. We really appreciate your record nisin to our hard work. We hope to see you soon, Thank you!
4 sur 5
par LY de France

Pas mal pour une nuit de passage avant le Canada

Publié le 28 août 2014 sur Hotels
Hotel pas mal pour une ou 2 nuits , le dejeuner malgre que ya rien d'exeptionnel reste quand meme un plus qu'on apprecie avant de partir vers le Canada tot le matin. Seule bemole Internet ne marche car ca vous mets: "Desole ya trop de personnes connectees sur ce service , veuillez revenir plus tard ".
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Mark , Gestion de l’hôtel
We really apologize if we didn't meet your expectation , but we are continually working to bring the new update look.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Mark , Gestion de l’hôtel
We're apologize if we didn't meet your expectation , but we are working so hard to bring the place to update look.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Mark , Gestion de l’hôtel
We are working so hard to bring the place to your satisfaction level , soon we will be finishing from all our projects .
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Beds ing was dirty/stained. Halls were filthy - looks like they don't vacuum .. there was actual garbage, pop bottles under our bed.. Shower was gross and no mat to put down to stand on. Staff was nice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Mark , Gestion de l’hôtel
We are apologize for any inconvenience you experienced on your last stay , but we are working hardest we can to bring the place to your satisfaction level.
3 sur 5
par un voyageur de Sterling Heights

Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Mark , Gestion de l’hôtel
We apologize if we didn't meet your satisfaction level but we are putting all our effort to bring the place up to the standard .
1 sur 5
par un voyageur

DONT DO IT!!!

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Rooms spelled like smoke. Floors are hardwood the bottom of my feet were black. They do not clean the rooms. Furniture was stained and damp. Only good thing was at least the sheets smelled clean. Definitely won’t be back it’s unfortunate, they could of received a lot of bookings through my work as we do a lot of construction
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Mark , Gestion de l’hôtel
We apologize for any inconvenience did take place on your last stay , we working so hard to bring the place up to the standard and keep it well update and we appreciate your feed back that will motivate us to put extra attention for citron points to keep our place to our satisfaction level , thank you and we're looking forward to serve you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Good place but u better stay in the room because the police are very bored so much so they stalk the place an will make up something up to cause a problem even tho no calls were made or complaints
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Mark , Gestion de l’hôtel
We appreciate your nice feedback , and we apologize for the police incident , put it is just a routine to check on all the hotels city for the citizen safety
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Mark , Gestion de l’hôtel
We really appreciate your nice feedback , we're looking forward to serve you again.